یاسوج- امام جمعه یاسوج گفت: اوباما با کوله‌باری از جنایت به خصوص در حق مسلمانان کاخ سفید را ترک کرد.

اوباما با کوله‌باری از خیانت و جنایت کاخ سفید را ترک کرد/ جامعه قدر آتش نشانهای فداکار را بداند

به گزارش قدس آنلاین، نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت آیت‌الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در محل مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد.

امام جمعه یاسوج در خطبه اول با بیان حدیثی از امام صادق(ع) اظهار کرد: کسانی از نظر آن حضرت شیعه واقعی هستند که همواره تقوای الهی را سرلوحه کار قرار دهند و مطیع پروردگار باشد.

وی در ادامه به برادری بین مسلمانان اشاره کرد و گف: اگر مسلمانان موضوع برادری را به خوبی رعایت کرده و به جای آورند بسیاری از مشکلات را در جامعه اسلامی نخواهیم داشت و به همین دلیل است که پیامبر و ائمه اطهار موضوع برادری را تا این حد مورد تاکید قرار داده‌اند.

حسینی در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته اظهار کرد: امروز مصادف با اولین روز بهمن است که در سال ۴۳ در زمان نخست‌وزیری منصور مزدور لایحه ننگین کاپیتالاسیون در دستور کار قرار گرفت و رژیم طاغوت آن را پذیرفت و علاوه بر پذیرفته شدن آن به ولایت الهی توهین شد.

وی در ادامه گفت: بزرگان از خود گذشته موتلفه در خفقان تاریک با برق گلوله خود سکوت را شکستند و منصور خائن را اعدام انقلابی کردند.

حسینی گفت: در ۴ بهمن دوران نخست وزیری بختیار بی‌اختیار را داریم که از ورود امام جلوگیری کرد ولی با حرکت ملت ایران این حربه شکسته شد و امام وارد کشور شد.

وی به اوبامای جنایتکار اشاره کرد و گفت: امروز وی با کوله‌باری از خیانت‌ها کاخ سیاه را ترک و جانوری دیگر به جای وی به این کاخ آمد در حالی که در دوره اوباما در کشورهای اسلامی جنایت‌های عجیبی به وقوع پیوست و خون‌های زیادی به زمین ریخته شد.

حسینی گفت: در دوره اوباما رژیم ال‌سعود و رژیم بحرین به پشتیبانی اوباما جنایت کردند و در یمن بیش از ۶ هزار کودک کشته شد و در این همه جنایات اوباما و دولتش شریک هستند.

وی در ادامه پرقیمت‌ترین ثروت یک مملکت را جوانان آن مملکت دانست و گفت: باید زمینه رشد آن‌ها فراهم شود و آینده خوبی در انتظار جوان‌ها باشد.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در دفاع مقدس و در ساختن کشور بار سنگین کارها بر دوش جوانان بود و اکنون هم اگر به دنبال تعالی کشور هستیم باید به جوانان نخبه بها داده شود تا بار سنگین انقلاب و نظام و کشور را به دوش بکشند.

حسینی به نکته‌ای که تذکر آن مهم است اشاره کرد و گفت: در خصوص ساختمان پلاسکو و این حادثه باید پیش‌بینی لازم انجام می‌شد.همچنین به فداکاری آتش‌نشانان توجه کنیم و نسبت به چنین نیروهایی باید قدردان بود و ارزش آن‌ها در جامعه نهادینه شود.

حسینی گفت: آتش‌نشانان در این حادثه سوختند تا به دیگران جان بدهند و نکته دیگر این که مردم در چنین مواقعی با ماموران آتش‌نشانی همکاری کنند و به هشدارهای آن‌ها توجه کنند.

حسینی بیان کرد: باید نسبت به چنین ساختمان‌هایی توجه بیشتری شود تا در کشور بار دیگر چنین حوادث تلخی اتفاق نیفتد و انسان‌های خدوم و فداکاری مثل آتش‌نشانان را از دست ندهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.