رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت:امروز راه عزت و استقلال جمهوری اسلامی نترسیدن از دشمن با محوریت ولایت فقیه است.

دولت با آمار های غیر واقعی می خواهد روی واقعیت ها سرپوش گذارد/ تنها راه عزت و استقلال جمهوری اسلامی اطاعت از ولایت است

به گزارش قدس آنلاین، حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران در مصلی علی ابن ابی طالب(ع) با تبریک فراررسیدن بهمن ماه اظهار داشت: آغاز بهمن آغاز فجر ایمان ,ماه عزت و عظمت ملت ایران است که در برابر حکومت جور و ستم شاهی به پا برخواست و جمهوری اسلامی و حکومت الله را جایگزین کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه بهمن اظهار کرد: بازگشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران ،استقبال تاریخی ملت ایران از رهبر خود، سخنرانی تاریخی امام راحل در بهشت زهرا، تعیین دولت موقت، بیعت تاریخی همافران ارتش با امام و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران در روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ و استقرار نظام جمهوری اسلامی از جمله وقایع مهم این ماه است که باید به آنها بیش از پیش توجه کنیم.

وی گفت: این ماه خاطرات فراوانی برای ملت ایران دارد که از جمله آن کارشکنی ها، اعلام حکومت نظامی و اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد توسط دولت بختیار در چهارم بهمن و برای جلوگیری از ورود به میهن بود که به تحصن های مختلف از جمله علما در دانشگاه تهران انجامید که خواستار بازگشایی فرودگاه و ورود امام بودند.

ویدر قسمتی از خطبه های نماز جمعه رشتخوار   با انتقاد از دولت خواستار رفع مشکلات معیشتی ,بیکاری جوانان و...شد و گفت:امروز برای همه مردم مشکلات ملموس است

امام جمعه رشتخوار با اشاره به آمار رسمی گفت:در حال حاضر سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر و آمار غیر رسمی ۷ میلیون نفر جوانان این کشور بیکارند و مردم شاهدند که هر چند وقت کارگرانی که ۶ یا ۵ ماه حقوق دریافت نکرده اند در جلو استانداری ها یا مجلس شورای اسلامی دست به اعتراض زده اند  چرا این واقعیت ها را مسئولان نمی بینند .

حجت ا لاسلام بهره مند همچنین با اشاره به آسیب های برجام به کشور خاطر نشان کرد: چرا دولت با آمار های غیر واقعی می خواهد روی واقعیت ها سرپوش گذارد.

وی گفت:متاسفانه قبل از برجام ۲۰ هزار سانتیفیوژ در مراکز هسته ای می چرخید و اورانیوم ۲۰ درصد داشتیم که امروزه فقط ۵ هزار سانیفیوژ داریم با غنی سازی پایین این واقعیت هایی است که ما بعد از برجام از دست دادیم.

وی همچنین با اشاره به پیام های حذف یارانه ای دولت به مردم یاد آور شد و اظهار داشت:حذف یارانه ها نباید مثل حذف سبد کا لا شود چرا که خیلی از مردم بیچاره و بدبخت نه بیمه تامین اجتماعیند نه زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی  ؟

وی خواستار برخورد با حقوق بگیرن نجومی ,رفع رکود ,بیکاری در جامعه شد و گفت: امروز مشکلات بیکاری ,تعطیلی کارخانه ها و بیرون انداختن کارگران از کارخانه ها کاملا ملموس است و نیاز به عینک نیست .

وی در ادامه سخنانش با اشاره به  حادثه پلاسکو ضمن اظهار همدردی با ملت ایران به دلیل شهادت تنی چند از آتش نشان‌های غیور در  این حادثه ،گفت: فداکاری این افراد نشانه ادای دین بوده است و وقوع این حادثه غمبار را به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت عرض می‌کنیم.

وی ضمن قدردانی و دعای خیر برای دست اندرکاران پیگیری این واقعه در شهرداری، آتش‌نشانی، ... از آنان خواست همانطور که این حادثه را از محض وقوع، دنبال و در صحنه کمک رسانی حاضر و از هیچ تلاش و کوششی، دریغ نورزیدند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.