رشت- امام جمعه موقت رشت با تسلیت حادثه ساختمان پلاسکو و جان باختن آتش‌نشان‌ها، گفت: روحیه قدرشناسی مردم ایران در دنیا زبانزد است.

روحیه قدرشناسی مردم ایران در دنیا زبانزد است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه این شهر رعایت تقوای الهی را امری مهم دانست و اظهار کرد: تقوای الهی انسان را از بدی‌ها باز می‌دارد.

وی با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از گناهان افزود: اگر می‌خواهید خداوند شما را یاری کند باید به واجبات و محرمات الهی توجه شود و حریم‌ها شکسته نشود.

خطیب موقت رشت تقوا را به معنای احتیاط کردن در دین دانست و گفت: انسان نهایت احتیاط و خویشتن‌داری را در مورد برادر رعایت می‌کند و در مورد دین نیز باید اینگونه باشد.

وی با بیان اینکه باید سخن گفتن و سبک زندگی را از انبیا آموخت، ادامه داد: پیامبران به مشیت الهی توجه داشتند و امام راحل نیز فرمود عالم محضر خداوند در محضر خدا معصیت نکنید.

عبدالله‌زاده پاشاکی با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دین امام(ره) و رهبری، گفت: مقام معظم رهبری از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار تأسف داشتند و اشاره کردند که از دوستان قدیمی ایشان بود.

وی نقش روحانیت را رهبری و هدایت خواند و بیان کرد: دشمنان پس از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تبلیغات مسموم کردند اما ۱۳میلیون نفر در تشییع پیکر وی حضور یافتند و شعار دادند این همه لشکر به عشق رهبر آمده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه مردم از خدمتگزاران خود تجلیل می‌کنند، یادآور شد: مردم با حضور در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشان دادند پیرو ولی فقیه هستند.

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب هدیه الهی به ملت ایران است.

خطیب موقت رشت با تصریح بر اینکه انگلیس روباه و استعمار پیر از سران بحرین و عربستان حمایت می‌کند، گفت: اینها در جنایت کشتار علیه مردم مظلوم سهیم هستند.

وی درباره بدعهدی آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: آمریکا با بدعهدی در برجام آبروی خود را برده و بی‌اعتبارتر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.