رشت- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با صدور پیام تسلیتی عنوان کرد: شهادت دلاورانه جمعی از آتش‌نشان جان برکف حادثه ساختمان پلاسکو تهران موجب تأسف و اندوه آتش‌نشانان گیلان شد.

آتش‌نشانان گیلان در سوگ مردان همیشه جاوید حادثه پلاسکو به اندوه نشستند

به گزارش قدس آنلاین، در پی حادثه غم‌انگیز و تاسف‌بار ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از نیروهای فداکار آتش‌نشان، بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با صدور پیامی شهادت دلاورانه جمعی از آتش‌نشان جان بر کف تهران بزرگ را تسلیت گفت.

وی در پیام خود آورده است: ضایعه جانکاه شهادت جمعی از آتش‌نشانان دلاور و جان بر کف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران بزرگ در جریان امداد رسانی به حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو سبب شوک، تأسف و اندوه آتش‌نشانان سراسر کشور به‌ویژه آتش نشانان گیلان شده اما اطمینان دارم قطرات خون بر زمین ریخته این دلاور مردان و بلند همتان آتش‌نشان موجب عزت، سربلندی و سرافرازی آتش‌نشانان قهرمان میهن عزیزمان می‌شود و عزم این عزیزان را برای انجام رسالت خطیرشان که همانا نجات جان و مال همنوعان است، افزون می‌کند.

رمضانی در ادامه پیام خود ذکر کرده است: بنده این مصیبت بزرگ را با غمی وصف ناپذیر به نمایندگی از آتش‌نشانان استان گیلان ابتدا به محضر بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا له‌الفدا، مقام معظم رهبری و به خانواده‌های داغدار و آتش‌نشان سراسر کشور صمیمانه و از بن جان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن غیور مردان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت در پایان پیام خود آورده است: بر خود وظیفه می‌دانم از ابراز لطف و عنایت تمام خدمتگزاران شریف ملت عزیز، ایران سربلند در هر لباس و موقعیتی که برای شهادت همکاران آتش‌نشان‌ها از همان لحظات اولیه به هرطریق با ما همراهی و همدردی کردند، قدردانی کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.