شیراز- نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا در مورد برجام گفت: تاکنون بدون برجام به‌ خوبی زندگی کرده‌ایم و بدون آن نیز می‌توانیم به پیشرفت‌های خود ادامه دهیم.

بدون برجام هم می توانیم زندگی کنیم

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در خطبه‌های امروز سومین حرم اهل‌بیت(ع) با اشاره به سخنان اخیر ترامپ مبنی‌بر اینکه برجام عقب‌افتاده‌ترین و ننگ‌بارترین توافق‌نامه بوده است، اظهار داشت: تا به امروز بدون برجام توانسته‌ایم به خوبی زندگی کنیم و از این‌ پس نیز می‌توانیم بدون آن به پیشرفت‌های خود ادامه دهیم.

وی با بیان‌ اینکه سخنان اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا برای چندمین‌بار دشمنی ریشه‌ای و اساسی حکومت آمریکا به نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور می‌شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برای رجال حکومتی آمریکا دعوای مرگ و زندگی است؛ حال هر که می‌خواهد رئیس‌جمهور این کشور باشد و برای ما کارتر، اوباما و ترامپ تفاوتی ندارند.

‌امام جمعه شیراز همچنین با یادآوری اینکه این سخنان بار دیگر بدعهدی آمریکا را نسبت به توافق‌های بین‌المللی گوشزد می‌کند، تأکید کرد: ما نمی‌توانیم در مقابل تهدیدهای آمریکا آرام جواب بدهیم تا تصور کنند به آنان نیاز داریم و بدون آنان نمی‌توانیم زندگی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.