تبریز-امام جمعه تبریز سپس به حقوق های نجومی برخی از مسئولان اشاره کرد و گفت: باید با متخلفان در این زمینه برخورد شود.

حقوق های نجومی مصداق خیانت در بیت المال و غیرقابل گذشت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در صملی امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به قرار گرفتن در استانه دهه مبارک فجر بر ضرورت برگزاری پرشورف مردمی و باشکوه برنامه های این دهه تاکید کرد و اظهار داشت: دهه فجر دهه پیروزی این انقلاب است که وجود رهبری شجاع و فهیم به نام امام خمینی(ره) و نیز پایبندی مردم به احکام شرع و مقدسات دینی باعث این پیروزی بزرگ بر دشمنان شد.

خطیب جمعه تبریز افزود: برای کوری دشمنان انقلاب و نظام اسلامی باید جشن های بزرگداشت آن هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود، البته این جشن ها باید هر چه بیشتر مردمی تر شود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل عمومیت و فراگیری آن در بین مردم مبنی بر انقراض سلسله سلطنتی و رهبری مرجعیت تقلید با سایر انقلاب های جهان متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این انقلاب زمینه ساز انقلاب های دیگر در جهان شد، یادآوری کرد: انقلاب اسلامی به دلیل دامنه تاثیرگذاری آن فراموش شدنی نیست و برگزاری جشن 38 سالگی آن نشانه ماندگاریش است.

وی با بیان اینکه باید فعلا به فکر نجات افراد محبوس زیر آوار بود، ادامه داد: بررسی علل و عوامل حادثه باید بعداز نجات افراد و جمع آوری آوارها بررسی و اعلام شود.

امام جمعه تبریز سپس به حقوق های نجومی برخی از مسئولان اشاره کرد و گفت: باید با متخلفان در این زمینه برخورد شود.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه دریافت حقوق های نجومی خیانت به بیت المال است، افزود: ببخش این خائنان دست خدا نیست چراکه آنها از بیت المال دزدی کرده اند و بیت المال هم برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه قصور دولت و خیانت در بیت المال مصداق بیت المال است، ابراز داشت: حقوق های نجومی نمونه بارز اجحاف در حق مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران را بیان کرد و گفت: این حادثه بسیار تلخ و ناگوار است که علاوه بر خسارت‌های مالی به این ساختمان ۱۵ طبقه وارد شده، تعدادی از آتش‌نشانان و مردم در آن جان باخته و تعدادی مصدوم شدند، اسباب تاثر در جامعه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.