خرم آباد- حجت الاسلام والمسلمین احمد میرعمادی امام جمعه خرم آباد و نمایند ولی فقیه در استان گفت: لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور قرار گرفته شده است اما در حوزه صنعت، کشاورزی و اشتغال وضیعت مناسبی در کشور ندارد

لرستان در حوزه صنعت، کشاورزی و اشتغال وضیعت مناسبی در کشور ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین- حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی افزود: دولت برای ۶ استان در لایحه بودجه سال آینده بودجه ای در نظر گرفته تا شاخص های توسعه آنها همچون سایر استان های بیشتر توسعه یافته کشور بهبود یابد.

  امام جمعه خرم آباد با انتقاداز اینکه در لایحه بودجه سال ۹۶ لرستان جزو ۶ استان ردیف بودجه ارتقای شاخص های توسعه قرار نگرفته است؛ افزود: لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور در نظر گرفته شده است و در حوزه صنعت، کشاورزی و اشتغال وضعیت مناسبی در کشور ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در خطبه های نماز جمعه امروز افزود: بعد از انقلاب دشمنان با ترور شخصیت ها و تفرقه افکنی می خواهند مانع پیشرفت کشورمان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی گفت: مساله بحران سوریه روز به روز پیچیده تر می شود چرا که آمریکا با شیطنت و دو گانگی در رفتار و حمایت از برخی کشورهای عربی مانع صلح و امنیت مردم سوریه شده است.

خطیب نمازجمعه خرم آباد همچنین به اعدام ۳ جوان بی گناه بحرینی اشاره کرد و افزود: شهادت این ۳جوان انقلابی به وسیله آل خلیفه و فتنه انگیزی عربستان سعودی امری نابخشودنی است و خون مظلومان به وسیله مجاهدت های انقلابیون در بحرین ریشه استکبار و استبداد را خشک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه خرم آبادهمچنین به حادثه دردناک ساختمان پلاسکو در تهران اشاره کرد و گفت: این حادثه، حادثه ای بسیار دردناک و تاسف بار بود و باعث شهادت آتش نشانهای فداکار و با شهامتی شد که برای نجات جان و مال مردم تلاش کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.