بشرویه- امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره نزدیک بودن به ایام جشن های پیروزی انقلاب گفت: این ایام فرصت مناسبی برای انتقال دستاوردهای انقلاب به عموم و به ویژه نسل جوان می باشد.

دستاوردهای انقلاب در دهه فجر به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان با اشاره نزدیک بودن به ایام جشن های پیروزی انقلاب گفت: این ایام فرصت مناسبی برای انتقال دستاوردهای انقلاب به عموم و به ویژه نسل جوان می باشد.

امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا از مهم ترین برنامه هایی است که بایستی در این ایام در اولویت قرار  گیرد.  امام شهرستان بشرویه اظهار داشت: مراسمات ایام الله دهه فجر باید با حضور پرشکوه مردم برگزار گردد.

وی در ادامه با حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری پلاسکو تهران نیز اشاره نمود و گفت: این حادثه تلخ همه ملت ایران را اندوهگین کرد اما تلنگر برای جدی گرفتن اخطار های امنیتی و نیز تلاش بیشتر بدون در نظر گرفتن ملاحظات برای برقراری فضایی امن در مجتمع ها و تمام بخش ها می باشد.

  حجت الاسلام والمسلمین  شمس الدین با  انتقاد از گره زدن مشکلات و رفع آن به برجام  بیان کرد: اگر هر مشکلی را به برجام  گره بزنند و رفع مشکلات را در گرو برجام بدانند فقط دشمن را جری تر می‌کنند.

وی با تاکید بر رسیدگی به و وضعیت  آشفته  زندگی اقتصادی مردم بیان کرد: بدون عینک هم می‌توان مشکلات مردم و سفره های خالی آنان  را دید و اینکه می گویند نداریم اینگونه نیست از ماشین‌های میلیاری پیاده شوند، حتی بدون عینک هم وضعیت مردم دیده می‌شود.

خطیب جمعه بشرویه افزود: بیکاری، وضعیت  وخیم اقتصادی، تورم بالا بیداد می کند و نیاز است تا بازنگری کلی در حوزه اقتصادی انجام شود ما نباید وارد کننده تنها باشیم  و موجب بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانجات شویم.

شمس الدین با اشاره به حضور نماینده  مردم شورای اسلامی در مجلس هم گفت: همکاری و هماهنگی با دستگاههای اجرایی اصل است، ماهم بارها اعلام کرده ایم که نهاد امامت جمعه  دستگاه اجرایی نیست ولی همیشه پای کار برای پیگیری مشکلات شهر و بشرویه بوده است.

امام جمعه بشرویه با تاکید بر اینکه دولت نظارت بیشتری داشته باشد گفت: رکود شدید  بر جامعه حاکم شده و جوانان بسیاری بیکار هستند و کارخانجات تعطیل شده اند که بخش مهم این مشکلات  به واردات برمی‌گردد.

وی افزود: همواره  گفته ایم ما آماده هستیم که از تهران تا هر جایی همراه  مسئولان، نماینده و شورا، مشکلات آنها پیگیری کنیم  ولی کسی نه دعوت کرده و نه اطلاع داده است و بازهم میگویم برای مشکلات شهر همواره پای کار  بوده و هستیم.

وی افزود:کشاورزان ما بسیار مشکلات دارند و باید در کنار مطالعات جاده ای مشکلات مردم هم پیگیری شود و آنچه در  توان داریم در خدمت گذاری  به مردم  انجام داده و می دهیم.

شمس الدین  از تخصیص یک دستگاه آمبولانس به بشرویه تقدیر کرد و  در ادامه گفت: پیشرفت و توسعه شهرستان فقط با وحدت میسر است.

امام جمعه بشرویه از کسانی که پیگیر مطالبه جاده های بشرویه هستند تقدیر کرد و با اشاره به طومار مردمی بشرویه برای احداث جاده بشرویه –بجستان گفت: آقای نماینده عنوان کردند نیاز به طومار نیست و ما کارها را برای جاده های بشرویه انجام داده ایم، ما هم تشکر می‌کنیم و امید است مطالعات جاده بشرویه بجستان  زودتر انجام شود.

وی با انتقاد از تخصیص اعتبارات بسیار پایین جاده بشرویه به طبس گفت: در نظر گرفتن اعتبار پایین برای پروژه ملی جاده بشرویه به طبس، قابل قبول نیست و  از نماینده می خواهیم که پیگیر اعتبارات خوب برای جاده بشرویه به طبس باشد.

شمس الدین افزود: دو جاده بشرویه به طبس از طریق خدافرید و بشرویه به بجستان جاده های مکمل هم دیگر هستند و باید هر دو جاده را پیگیری کرد.

خطیب جمعه بشرویه از تمامی کسانی که پیگیر  احداث و پیشرفت جاده ها و رفع مشکلات مردم  هستند تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.