ساری- خطیب نمازجمعه ساری از عدم تحقق وعده های دولت به باغداران گلایه کرد و گفت: با مصوبه نمی توان مشکلات مردم را مرتفع کرد و کشاورزان از این بابت گلایه دارند.

از کمک دولت به باغداران خبری نیست / جلوی واردات مرکبات را بگیرید

به گزارش  قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه از کمک بلاعوض ۳۰ میلیارد تومانی و تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومانی مصوب هیئت دولت خبری نیست، افزود: مقرر گردید باتفاق استاندار نامه ای برای رئیس جمهور نگارش و در آن بر جلوگیری از واردات مرکبات تاکید گردد.

وی با بیان اینکه زمزمه واردات مرکبات شنیده می شود، اضافه کرد: برخی از واردکنندگان مرکبات با رئیس جمهور دیدار داشتند تا واردات این محصول انجام شود و ما نگران این موضوع هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نیاز کل کشور برای مرکبات شب عید ۲۵۰ هزارتن است، تاکید کرد: مازندران می تواند مرکبات شب عید را تامین کند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: انتظار داریم تعهدات دولت زودتر اجرایی و مشکلات باغداران مرتفع شود.

وی دین داری و عالم بودن را دو شرط اساسی مدیریت ذکر کرد و گفت: در اقتصاد مقاومتی باید مدیریت جهادی مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه برخی مدیران تعهد کافی ندارند، یادآور شد: حقوق های نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه نارسایی ها به عهده ماست و نباید تخلف افراد به گردن اسلام بیفتد، افزود: برخوردهایی که در رابطه با مفاسد اقتصادی صورت می گیرد، مناسب نیست.

وی در پایان از مردم آمل به خاطر حماسه ششم بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم این خطه با تقدیم ۴۰ شهید و پایان دادن این قائله، موجب خوشنودی امام راحل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.