اراک- امام جمعه اراک گفت: تمام ملت ایران اسلامی در غم از دست دادن این آتش نشانان داغدار هستند و امید است دیگر شاهد این نوع حوادث تلخ نباشیم.

تمام ملت ایران اسلامی در غم از دست دادن آتش نشانان داغدار هستند

به گزارش قدس آنلاین نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک گفت: حادثه پلاسکو علاوه بر خسارت جانی، خسارت مالی زیادی نیز در پی داشت و از ۵۶۰ واحد تجاری این ساختمان بیش از ۱۰۰ واحد نیز، بیمه نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: آتش نشانانی که جانشان را فدا کردند، شهید محسوب می شوند و این افراد از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: دنیا تا دیروز در گرداب سیاست های مغرضانه و جنایتکارانه اوباما بود و امروز نیز ترامپ پا به عرصه نهاده است.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: ملت بزرگ با رهبری شجاع و بی نظیر در برابر توطئه های پلید دشمنان ایستادگی می کند.

وی تصریح کرد: امید است مذاکرات سوریه عادلانه باشد و وحدت و دولت سوریه حفظ و شر جریان های تروریست از سر ملت مظلوم این کشور کم شود.

امام جمعه اراک: گفت: آمادگی لازم برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر ضروری است و این برنامه باید به دست مردم اجرا شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دهه فجر یادآور خاطره ها، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا است و مردم باید همه تلاش خود را برای حفظ دستاوردهای این انقلاب با عظمت به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باید در مدارس، دانشگاه ها، حوزه و همه بخش ها و نهادها مورد توجه جدی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.