ساری- حاج ولی الله تبریزی کوهی خیلی پدر شهید سیف الله تبریزی شهید شاخص رسانه مازندران به دیار حق شتافت.

پدر شهید شاخص رسانه مازندران درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، حاج ولی الله تبریزی کوهی خیلی، ذاکر اهل بیت و پدر مبارز و فداکار شهید شاخص رسانه استان مازندران به دیدار فرزند شهیدش سیف الله تبریزی شتافت.

شهید تبریزی اهل «کوهی خیل» جویبار مازندران و گزارشگر و خبرنگار اعزامی از صداوسیما بوده و ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۶۴براثر اصابت  ترکش خمپاره به شهدت نائل می شود.

گفتنی است: در سال گذشته طی مراسمی از تمبر یادبود شهید گرانقدر سیف الله تبریزی از شهدای اصحاب رسانه و شهید شاخص رسانه رونمایی و از پدر بزرگوار شهید در آن مراسم تجلیل و قدردانی شد.

پیام تسلیت بسیج رسانه مازندران

بسیج رسانه مازندران در پیامی درگذشت حاج ولی الله تبریزی کوهی خیلی پدر شهید شاخص رسانه مازندران، سیف الله تبریزی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: سلام و درود خدا بر خانواده های وارسته و عزیز شهدا که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.

این پدر مبارز و فداکار و ذاکر اهل بیت علیهم السلام که خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسیر حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش کرد،  با عزت و سربلندی زیست و در این مسیر نورانی و الهی فرزند رشید و برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود که یاد و نامشان در تاریخ پرافتخارایران اسلامی و دیار علویان مازندران سرافراز برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.