پس از دو نمایش متوسط رونالدو برابر سویا و سلتا، حالا یک بار دیگر انتقادات از او شدت گرفته اند.

زیدان: انتقادات همیشه با رونالدو خواهند بود/ با شکست مالاگا شرایط عوض می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، رونالدو هرچند برابر سویا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد؛ اما نمایش قابل قبولی نداشت و در بازی با سلتا نیز نشان داد از روزهای اوج خود فاصله دارد.

زیدان که در نشست خبری بازی با مالاگا شرکت کرده بود، در مورد رونالدو گفت: انتقادات همیشه با رونالدو خواهند بود؛ به خصوص وقتی گل نزند یا در پستی غیرتخصصی به میدان برود. در بازی با سلتا او مهاجم مرکزی بود و لوکاس و آسنسیو کنار وی بازی می کردند. می دانم که می توان گاهی حتی با دو مهاجم در جلو بازی کرد. پست مورد علاقه رونالدو بال چپ تهاجمی است و من تصمیمی برای تعویض پست او ندارم.

وی افزود: او شرایط خوبی دارد و همیشه تفاوت ها را رقم می زند. البته پیش می آید که در یک یا چند بازی خوب هم بازی نکند؛ خوب که چی؟ من هم همیشه خوب بازی نمی کردم. مهم این است که کریستیانو به تلاش و تمرین ادامه می دهد؛ با این حال با ۴۸ ساعت استراحت، درخشش در هر بازی کمی مشکل می شود.

مالاگا و فشارهای رسانه ای روی رئال موضوعی بود که زیدان اینگونه پاسخ داد: باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. نگران چیزی نیستم. شرایط رختکن خوب است و معتقدم در دو بازی قبلی که شکست خوردیم، بد بازی نکردیم. گفته بودم که مقابل سلتا بازی را خوب شروع نکردیم ولی در واقع چنین نبود. با وجود دو شکست متوالی، دوست ندارم از بازیکنانم انتقاد کنم.

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد: امکان ندارد که در یک فصل شکست نخوریم. فوتبال همین است. ما فقط باید در هر بازی ۱۰۰ درصد توانمان را بگذاریم. این دو شکست را فراموش کرده ایم و خوشحالم که فردا یک بازی در پیش داریم که می توان شرایط تیم را با پیروزی در آن عوض کرد. می دانم که فشار رسانه ها همیشه وجود دارد؛ حتی پس از پیروزی ها و ترسی از آن نیز ندارم.

زیدان همچنین در خصوص وضعیت خامس و ایسکو یادآور شد: ایسکو مشکلی برای بازی فردا ندارد ولی خامس برابر مالاگا با ما نخواهد بود؛ چون همچنان مشکل عضلانی دارد. امیدوارم دوشنبه او را در تمرینات ببینم. متاسفانه مصدوم زیاد داریم که البته اکثرا مشکلشان کوفتگی است.

وی درباره موراتا نیز یادآور شد: او خوب تمرین می کند. در دو دیدار از دیدار های اخیرمان او بازیکن ثابت بوده و برابر سلتا هم در نیمه دوم به میدان رفت. موراتا در اختیار تیم است. فردا خواهیم دید که بازی می کند یاخیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.