قوچان- وزیر ورزش و جوانان عصر جمعه از استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری نیمه تمام شهرستان قوچان بازدید کرد.

ساخت استادیوم شهرستان قوچان تا پایان سال به اتمام خواهد رسید

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر جمعه برای بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی قوچان وارد این شهرستان شد و مورد استقبال امام جمعه، نماینده مردم قوچان در مجلس و فرماندار قوچان قرار گرفت .

مسعود سلطانی فر در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه ملی و پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی استادیوم قوچان تصریح کرد : این استادیوم از استانداردهای خوبی برخوردار است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و در عین زیبایی مشکلات کوچکی نیز دارد که پس از تحویل موقت مشکلات آن نیز مرتفع خواهد شد .

وی در بحث شاخص زمینهای ورزشی سطح استان و شهرستان قوچان افزود : آمارهای اعلام شده شاخص های ورزشی در کل کشور، استان خراسان رضوی و شهرستان قوچان آماری اشتباه است چون فقط اماکنی که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است در نظر گرفته شده است، در صورتی که مجموعه ها و اماکن ورزشی نیروهای مسلح، دانشگاهها، شهرداریها، آموزش و پرورش، وزارت کار و ... در این آمار ذکر نشده و آمار دقیق آنها نیز جمع آوری نشده است .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : طی ۵ الی ۶ ماه آینده کارگروهی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و با حضور همه دستگاهها تشکیل، تا آمارهای دقیق این زمینهای ورزشی را گردآوری تا به یک شاخص دقیق و مشخصی برسیم .

گفتنی است : استادیوم ۵ هزار نفری قوچان در دهه فجر ۱۳۸۷ کلنگ زنی و با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد آماده افتتاح است ولی به دلیل جانمایی نامناسب و نیز وزش بادهای شدید تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.