دو باشگاه پرطرفدار ایران در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب مهاجم پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی هستند که در حال حاضر در لیگ قطر بازی می کند.

رقابت پنهان پرسپولیس و تراکتورسازی برای جذب مهاجم پیشین منچسترسیتی/ همبازی مسعود شجاعی به ایران می آید؟

به گزارش قدس آنلاین، طی روزهای گذشته از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که این باشگاه به زودی با جذب یک بازیکن دیگر، سر و صدای زیادی را در نقل و انتقالات زمستانی به پا می کند. بعد از جذب سروش رفیعی، پرسپولیس امیدوار است با خرید یک مدافع و یک مهاجم، تیمش را برای حضور در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا پرقدرت تر از قبل روانه میدان کند.

در این میان گزینه های مختلفی برای خط حمله پرسپولیس مطرح شده است که از این میان می توان به سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته استقلال اشاره کرد. البته استقلالی ها هم این بازیکن را می خواهند و به مذاکرات رقیب سنتی خود با این بازیکن واکنش نشان نداده اند.

اما گزینه اصلی که سرخپوشان به دنبال آن هستند، ولادیمیر وایس بازیکن تیم ملی اسلواکی است که در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر بازی می کند. وایس زمانی در تیم منچسترسیتی بازی می کرد و سال گذشته با مسعود شجاعی در الغرافه همبازی بود. این بازیکن با گلها و حرکات خود تاثیر زیادی در بقای الغرافه در لیگ ستارگان قطر داشت.

با این حال گویا وایس یک مشتری دیگر هم دارد. گفته می شود باشگاه تراکتورسازی تبریز هم مذاکراتی با وایس داشته و به صورت مخفیانه در حال پیش بردن مذاکرات بوده است. هرچند این باشگاه امروز با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این خبر صحت ندارد و تراکتورسازی مذاکره ای با وایس نداشته است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا پای وایس که با گلزنی هایش در نقش منجی تیم های سابق خود ظاهر شده و سابقه بازی با یک بازیکن ایرانی را هم دارد، به لیگ ایران باز خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.