اهواز - نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پی حادثه دردناک و غم انگیز آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که منجر به درگذشت جمعی از آتش نشانان فداکار و متعهد گردید، پیام تسلیتی صادر کرد.

آتش نشانان فداکار راه و رسم ایثار را رونق  بخشیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پی حادثه دردناک و غم انگیز آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که منجر به درگذشت جمعی از آتش نشانان فداکار و متعهد گردید، پیام تسلیتی صادر کرد.
در معامله با خداوندی که بهشت را به صدق عمل می دهد، رستگاری  از آن کسانی است  که گذشت و جانفشانی برای کمک به خلق را سرلوحه خود قرار می دهند. بی تردید فداکاری در ساحت آرمان و اعتقادی راسخ منجر به تکلیف الهی و گذشتن از جان  برای نجات خلق می گردد که در نهایت مایه اعتلاء ارزش هایی می شود که میراث معنوی  رادمردانی است که راه و رسم ایثار را رونق می بخشند.
حادثه دردناک و غم انگیز آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که منجر به درگذشت جمعی از آتش نشانان فداکار و متعهد گردید، موجب تألم و اندوه فراوان شد. ضمن عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان در این حادثه، از خدای متعال می خواهم به تمامی بازماندگان و سوگواران صبر و شکیبایی عنایت فرماید و ارواح آن درگذشتگان  فداکار را قرین رحمت خویش نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.