بردسکن- مسئول ستاد دهه مبارک فجر بردسکن ضمن گرامی داشت فرارسیدن سی و هشتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: طبق تاکید فرماندار شهرستان همه مدیران موظف و مکلف هستند با ستاد مبارک فجر همکاری همه جانبه ای را داشته باشند و تمامی برنامه ها و پروژه های این ایام فقط در قالب ستاد جنبه اجرایی پیدا می کند.

دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام است

حجت الاسلام اسماعیل مروجی نسب در گفت و گو با قدس آنلاین تاکید کرد: بنا نداریم که فقط بولتن را از برنامه ها و پروژه هایی که جنبه اجرایی ندارد پر کنیم بلکه برنامه ها و پروژه هایی را ثبت می کنیم که علاوه بر تکراری نبودن آنها جنبه اجرایی نیز داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت:کمیته های ۱۷ گانه ستاد باید همه پای کار باشند و براساس شرح وظایف محوله فعالیت خود را در طول این دهه انجام دهند نه اینکه فقط نام مسئول کمیته را به یدک بکشند.

 مروجی از تشکیل ستادهای فرعی ستاد دهه مبارک فجر در بخش های انابد و شهرآباد خبرداد و از بخشداران خواست براساس برنامه ها و پروژه های سطح بخش  برنامه ریزی کنند که  ستاد شهرستان بتواند به صورت محوری یک یا دو روز به مراکز بخش ها اختصاص دهد. مسئول ستاد دهه فجر بردسکن اعلام کرد: تمامی برنامه ها و پروژه ها باید طبق جدول زمانبندی که روسای ادارات در اختیار  ستاد قرار می دهند اجرا شود و از جابجایی کردن برنامه ها و یا پروژه ها در طول ایام جدا خودداری کنند که باعث بی برنامگی و ناهماهنگی نشود.

حجت الاسلام مروجی بر مردمی برگزار کردن برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت:با توجه به اینکه در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم هرچقدر حضور مدیران در بین مردم  بیشتر باشد می تواند این مهم زمینه ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باشد.

وی عنوان کرد:انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمام اقشار  مردم است و آنها نیز نظام و انقلاب و امام و رهبری را  از جان و دل دوست دارند و حاضر هستند تمام قد از آن پاسداری و سالروز پیروزی  آن را جشن بگیرند.

وی حضور مدیران را در جمع مردم برای تبیین خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید را ضروری دانست.

وی افزود:یکی از برنامه های ستاد مبارک فجر در طول دهه  حضور مسئولان هرشب در یک مسجد است که علاوه براقامه نماز جماعت پاسخ گوی مسایل و مشکلات مردم نیز باشند. 

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری روسای ادارات از آنها خواست نسبت به تزیین و چراغانی سردرب ادارات  و  شهرداری ها نیز  اقدام به فضا سازی و تبلیغات  سطح شهر  کنند.

وی اظهارداشت:هرچقدر که بتوانیم برنامه های این  ایام را با شکوه و عظمت خاصی برگزار کنیم از این طریق توانسته ایم دین خودمان را به امام راحل و شهدای والا مقام و منویات مقام معظم رهبری ادا کنیم.

وی دیدار اعضای شورای اداری  با امام جمعه در روز ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی، گلباران تمثال حضرت امام (ره) رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب،  غبارروبی مزار شهدا و یادواره شهدا، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن ، اجرای دهها برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی و افتتاح  طرح های عمرانی و خدماتی در طول دهه را از مهمترین برنامه های این ایام برشمرد.

 وی همچنین گفت:به یمن این ایام ۱۵ روستای شهرستان بردسکن و روستای کاسف از نعمت گاز  و آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

 مسئول ستاد دهه مبارک فجر بردسکن افزود:امام با ورود  پیروزمندانه خود به ایران اسلامی ثابت کرد که برای همیشه جنبه های مطمئن و پایدار در حوزه ارزش های ماورای طبیعی و رفتارهای منطبق برآن وجود دارد که با تکیه برآنها می توان حرکت های بزرگی را شکل داد و با موفقیت به انجام رسانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.