بجنورد- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در طرح زمستان امسال ۱۶۴ نفر مسافر گرفتار در برف توسط راهداری استان اسکان داده شدند.

۱۶۴ مسافر عبوری از خراسان شمالی توسط راهداری اسکان یافتند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار داشت: این مسافران عبوری از استان که در جاده ها دچار مشکل شده بودند، توسط عامل راهداری اسکان داده شدند.

وی افزود: در طرح زمستانه امسال تعدادی از خودروهای سبک وسنگین که در شرایط برف در جاده ها به علت نداشتن زنجیر چرخ گیر کرده بودند راهداران نسبت به جابجایی وهدایت مسیر اقدام کردند. 

مشتری در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به اینکه شن و نمک برای استفاده در جاده ها به میزان لازم تامین شده است گفت: تا کنون پنج هزار و ۴۵۶ تن شن و نمک در جاده های استان مورد پاشیده شده است تا ایمنی تردد های مسافران عبوری از استان تامین شود.

وی  برف روبی جاده ها به طول ۶ هزار و ۷۵۴ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده در طرح زمستانه امسال عنوان کرد.

وی افزود:در دو ماه گذشته  نصب تابلو های اطلاعاتی به مساحت ۸۰ مترمربع، نصب نیوجرسی در طول ۱۰۰ کیلومتر، نصب گاردریل به طول ۵۰۰ کیلومتر و انجام خط کشی به طول ۱۵۰ کیلومتر انجام شده است.  

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در دو ماه گذشته برای تامین ایمنی ترددهای جاده ای، شیارهای لغزنده به طول ۸۵ کیلومتر در طول محورهای استان اجرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.