بردسکن- امام جمعه بردسکن صبح شنبه در جمع مردم این شهرستان گفت: مسئولان در دهه مبارک فجر خدمات نظام را فارغ از هرگونه مسایل حزبی و جناحی برای مردم بازگو کنند.

مسئولان خدمات نظام را در دهه فجر فارغ از هرگونه مسایل حزبی و جناحی برای مردم بازگو کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام  علی اصغر امینی افزود: خدمات انجام شده متعلق به نظام است و نباید  برخی از مدیران  خدمات انجام شده رادرمحاصره  گروه و جناح خود قرار دهند.

وی  بر مردمی برگزار شدن برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد و از  مسئولان خواست در طول این ایام در بین مردم حضور پیدا کنند و مردم رادر جریان کارهای انجام شده قرار دهند. وی عنوان کرد :از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای خوبی در اقصی نقاط کشور به ویژه در مناطق محروم و دور دست صورت گرفته است و مسئولان تلاش می کنند که با کمترین هزینه ها بیشترین خدمات را برای مردم ارائه دهند.

 وی از گازرسانی به ۱۵ روستای شهرستان بردسکن با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر  خبرداد و گفت:با برنامه ریزی های انجام شده  ستاد دهه مبارک فجر پروژه های خوبی در حوزه آبرسانی و معادن مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

وی گفت:بهمن ماه یادآور خاطرات شیرین و تلخی است که به پیروزی رسیدن انقلاب بهترین و بزرگترین جشنی بود که کام ملت را شیرین کرد و با مقاومت و ایستادگی که مردم در مقابل زورگویان داشتند بساط آنها را از کشور جمع و از امام و رهبر خود در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ استقبال باشکوهی را به نمایش گذاشتند.

 حجت الاسلام امینی به بهره بالای بانک ها یادآور شد:متاسفانه این معضل باعث شده است که عده ای از مردم مبتلا به ربا خواری شوند.

 وی اظهارداشت:سخت گیری های بانک ها فقط مربوط به مستضعفین و کم درآمد ها است در حالی کسانی در کشور هستند که میلیاردی وام می گیرند و علاوه براینکه سودی را پرداخت نمی کنند اصل وام را چپاول می کنند.

حجت الاسلام امینی به آمار بالای طلاق در کشور و استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت:خانواده ها باید نسبت به تقویت بنیان خانواده دقت بیشتری داشته باشند و بعضی کارهایی که موجب  تاثیر گذاری منفی  روی فرزندان می شود و در نتیجه  به انحراف کشاندن آنها را در پی دارد  پرهیز کنند.

وی همچنین از والدین خواست فرزندان خود  را بیشتر به مسایل اخلاقی و ارزشی سوق دهند تا در دام دشمنان  و  شبکه های مجازی گرفتار نشوند.

امام جمعه بردسکن به حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری پلاسکو در تهران اشاره کرد و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت:با توجه  به اینکه این ساختمان از یک قدمت ۵۴ ساله برخوردار بود متاسفانه مالکین آن به هشدارهای ایمنی مسئولان توجه نکردند و در نتیجه این حادثه تلخ به وجود آمد. 

وی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور و به ویژه  این شهرستان از مردم خواست نسبت به مقاوم سازی و رعایت نکات ایمنی در خصوص جلوگیری از بروز این گونه حوادث اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام امینی به رعایت مسایل بهداشتی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت:یکی از این حوزه کشتار دام در شهرستان می باشد که می طلبد برای پیشگیری از  بیماری های  مشترک بین انسان و دام  قصابان نکات بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

وی عنوان کرد:مسئولان علاوه بر تاکید رعایت مسایل بهداشتی با مردم مدارا کنند و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.