طرقبه- فرماندار طرقبه شاندیز در جلسه ستاد دهه مبارک فجر ضمن تاکید بر مردمی بودن و مردمی ماندن جشنهای انقلاب اسلامی آن را ضامن بقای جشنهای دهه مبارکه فجر دانست

مردمی بودن و مردمی ماندن جشنهای انقلاب ضامن بقای جشنهای دهه فجر است

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی اظهار داشت: این جشنها همیشه محور وحدت و حرکت متعالی جامعه، نظام و انقلاب بوده است و باید برای همیشه به عنوان محور وحدت و همبستگی حفظ شود.
رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان ضمن گرامیداشت مناسبت ها و تسلیت ارتحال حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت : مراسم ارتحال این استوانه نظام اسلامی نمادی از وحدت و همدلی گروه های مختلف کشور بود که می تواند به عنوان یک پشتوانه محکم در قدرت نرم نظام ارزیابی و بهره برداری گردد. البته ایشان در خصوص ضعف رسانه ای دولت دغدغه ای داشتند که دهه مبارکه فجر فرصت مغتنمی است که گوشه هایی  از خدمات ارزنده دولت به نظام و مردم برای افکار عمومی تشریح شود لذا همه مدیران یک روز در طی این دهه دیدارهای مستقیم وبدون تکلف اداری با مردم برای تشریح فعالیت های حوزه  داشته باشند تا ضمن تکریم مردم و ارباب رجوع به عنوان ولی نعمتان انقلاب گامی در جهت اطلاع رسانی اقدامات دولت برداشته شده باشد.
نماینده عالی دولت  خلاقیت و تنوع را در اجرای برنامه ها مهم دانست و افزود : وجود ابزارهای نوین ارتباطی، تنوع فرهنگی، ذائقه های  متفاوت نسل ها و موضوعات دیگر در ارائه برنامه ها و تدوین و اجرای موضوعات مورد توجه واقع شود و با موضوعیت تقویت روحیه نشاط اجتماعی و تحکیم همبستگی جامعه و ترجیح کیفیت برنامه ها بر کمیت با نیاز سنجی و شناخت ذائقه ها مختلف انشاا ... دهه فجر امسال را مبدل به یک جشن ملی و مذهبی عالی و ماندگار متفاوت با جشنهای پیش از این نمائید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.