اهواز _ نمایشگاه عکس باغچه برای معرفی استعدادهای عکاسی دانشجویان، هنرجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته در دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می‌کند.

نمایشگاه عکس در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، عکس‌های این نمایشگاه که در نگارخانه مهر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار می‌شود، با موضوع آزاد و در سایز ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر چاپ‌شده‌اند.

بیش از ۲۰۰۰ عکس برای دبیرخانه این نمایشگاه ارسال‌شده بود که داوران این نمایشگاه، مهران سبزقبایی دارنده مدال طلای FIAP(فدراسیون جهانی عکاسی)، مسعود رضایی سرپرست کارگاه عکس اهواز و مدیار شجاعی فر استاد دانشگاه از بین این آثار، ۹۹۹ عکس از ۹۹ عکاس را برای نمایشگاه انتخاب کردند.

آئین گشایش نخستین نمایشگاه عکس باغچه با حضور عکاسان و سایر هنرمندان، شنبه دوم بهمن ساعت ۱۶ در نگارخانه مهر برگزار می‌شود.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می‌توانند یکشنبه ۳ بهمن تا چهارشنبه ۶ بهمن، از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه مهر مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، برگزاری نشست با حضور Paolo Pazzrisi عکاس مطرح ایتالیایی و برنده جایزه World Press Photo (مهم‌ترین جایزه  عکس خبری در جهان)، برگزاری ورکشاپ "عکاسی تبلیغاتی" با حضور مدیرکل انجمن عکاسان تبلیغاتی ایران، برگزاری ورکشاپ عکاسی "از ایده تا اجرا" با حضور فاطمه بهبودی، تنها عکاس زن ایرانی برنده جایزه World Press Photo  (مهم‌ترین جایزه عکس خبری در جهان)، برگزاری ورکشاپ "عکاسی مستند" با حضور نیوشا توکلیان، کاندید عضویت در آژانس عکس Magnum Photo  (مهم‌ترین آژانس  عکس جهان) و مهدی وثوق نیا، استاد دانشگاه هنر تهران، برگزاری نخستین سوگواره عکس احرار (مسابقه عکس‌های محرم)، برگزاری چندین اردوی تخصصی عکاسی و دوره‌های مختلف آموزش عکاسی، گرافیک، ادبیات و سینما بخشی از فعالیت‌های موسسه فرهنگی هنری باغچه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.