دبیرکل حزب توسعه و عدالت با بیان اینکه هدف جبهه مردمی، انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: البته مسائل سیاسی و اجتماعی و مقابله با بحران های اجتماعی نیز از اهداف تشکیل این جبهه مردمی است.

 سازمان دهی نیروهای انقلاب و انتخابات ریاست جمهوری، اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب

به گزارش «قدس آنلاین»،  حسین روح الامینی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، در اولین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب اسلامی در خصوص روند شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه مردمی برای تاثیر بر روند اجرایی کشور تشکیل شده و اولین گام تشکیل خود این جبهه بود.

وی ادامه داد: اقدام بعدی جبهه مردمی انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری است البته مسائل سیاسی و اجتماعی و مقابله با بحران های اجتماعی نیز از اهداف تشکیل این جبهه مردمی است.

روح  الامینی با بیان اینکه به دنبال مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از قبیل تهدیدات خارجی و داخلی هستیم اظهار داشت: ضرورت بازگشت به انقلاب اسلامی و مردم و ضرورت رفتار فراجناحی مبانی نظری تشکیل این جبهه است.

وی افزود: در انتخابات مجلس دهم در انسجام و وحدت مردم در برخی شهرهای بزرگ موفق نبودیم و در برخی شهرها مثل مشهد موفق بودیم باید یک آسیب شناسی بکنیم و نگذاریم افراد سلیقه ای برخورد کنند.

روح الامینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در انتخابات آتی باید آرا خاکستری را جذب کنیم، اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی سازمان دهی نیروهای انقلاب در سراسر کشور و هدف بعد انتخابات ریاست جمهوری و اداره کشور است در این راه باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

روح الامینی در ادامه خاطر نشان کرد:  برای پیروزی در انتخابات آتی باید به مشترکات تکیه و از اختلاف دوری کرد و چند گام از اصول گرایی جولوتر رفت.

وی در ادامه فرایند شکل گیریهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی تا به امروز را تشریح کرد و گفت: ۲۵ قشر در جبهه مردمی انقلاب اسلامی داریم که جلسات آن در حال برگزاری است و از هر قشر تعدادی انتخاب می شوند و در چهاردهم بهمن اولین کنگره سراسری برگزار و همه مسائل و انتخاب هیئت رئیسه به رای گذاشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.