ساری- عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر درس آموزی از حادثه پلاسکو در حوزه ساخت و سازها، گفت: کمیسیون عمران مجلس ابعاد مختلف حادثه پلاسکو را بررسی می‌کند.

ابعاد مختلف حادثه پلاسکو در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین نیاز آذری ضمن ابراز تأثر از حادثه تاسف برانگیز و غمبار پلاسکو که خسارات انسانی و مادی فراوانی برجای گذاشته است، گفت: اظهار داشت: ای حادثه دل هموطنان بویژه خانواده‌های آسیب دیدگان را جریحه دار کرد.

وی با ابراز تاسف شدید از این حادثه تلخ به خانواده‌های غیور مردان آتش نشانی، افزود: بدون شک بررسی دقیق ابعاد مختلف این حادثه پس از انجام مراحل اولیه امداد و نجات توسط مراجع نظارتی  اجرایی و مجامع علمی و تخصصی امری ضروری است.

این نماینده عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حادثه تلخ پلاسکو با بهای سنگین خود درس‌های مهمی به اقشار مختلف جامعه داده و اگر از کنار آن به‌سادگی عبور کنیم گرفتار عقوبتی پر هزینه تر ازاین خواهیم شد.

وی با تاکید بر تقدیر از فداکاری و جانفشانی شهدای آتش نشان، افزود: توجه جدی به تامین امکانات و تجهیزات امداد و نجات در برهه کنونی امری ضروری است.

نیازآذری تصریح کرد: بدون شک کاهش آسیب‌ها و خطرات ناشی از این موارد حوادث تلخ بدون همکاری فرد فرد اعضای جامعه امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: رسانه ملی، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های گروهی، مراکزآموزشی و فرهنگی تشکل‌های مردم نهاد برای آموزش شهروندان و فرهنگ‌سازی پیرامون ابعاد مختلف ایمن‌سازی محیط زندگی و کسب و کاربرنامه‌ریزی و تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.