مشهد- مدیر امور انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی گفت: طی ۱۶ روز ۸ هزار خادم در بخش انتظامات حرم مطهر رضوی در دوره حرم شناسی شرکت کرده اند.

۸ هزار خادم بخش انتظامات در دوره حرم شناسی شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، روح الله رنجبر در این رابطه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به اهمیت آموزش نیروهای انتظامات و به روزآوری اطلاعات آنان در حوزه حرم شناسی، تاریخچه رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی و همچنین سازندگان و نیت آنان در ساخت رواق‌های قدیمی حرم حضرت ثامن الحجج(ع) بیش از ۳۰ جلسه آموزشی برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده نیروها در بخش‌های انتظامات حرم، انتظامات صحن‌ها، انتظامات حریم و انتظامات خواهران به صورت جداگانه در این دوره های آموزشی شرکت کردند.

مدیر امور انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی با بیان این مطلب که برای نیروهای شیفت شب هم با برگزاری دو همایش ۶۰۰ نفره این مهم به انجام رسید، تاکید کرد: برای ۴ هزار نفر از نیروهای خواهر به مدت ۱۴ روز این دوره ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

روح الله رنجبر در ادامه تصریح کرد: در بخش برادران نیز ۴ هزار خادم انتظامات در شیفت های روز و شب در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی با اشاره به همکاری دیگر بخش های آستان قدس رضوی در برگزاری این دوره ها گفت: اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی و معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی با در اختیار گذاشتن اساتید مجرب به برگزاری هرچه بهتر این دوره ها کمک شایانی کردند.

رنجبر تصریح کرد: دیرین انتظامات در راستای بالا بردن اطلاعات دینی و مشاوره‌ای نیروهای خود برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری حلقه‌های معرفت، مشاوره‌های اعتقادی و خانوادگی در ساعت استراحت خدام انتظامات را انجام داده است که پس از اتمام دوره های آموزشی حرم شناسی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.