سرمربی ایتالیایی بایرن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر فرایبورگ راضی نیست اما خوشحال است که تیمش توانست پیروز بازی شود.

کارلو آنچلوتی: بایرن مقابل فرایبورگ خوب بازی نکرد/ فقط ۳ امتیاز گرفتیم!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از DPA، بایرن مونیخ دور برگشت رقابت های بوندسلیگا را با پیروزی آغاز کرد و توانست در خانه فرایبورگ با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد. بایرن در حالی در این دیدار به پیروزی دست پیدا کرد که تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک متوقف شده بود اما  گل لواندوفسکی بازهم به داد باواریای‌ها رسید و با گلی که در دقیقه 91 به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به اندوخته تیمش ‌اضافه کرد.

به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی نیست. سرمربی ایتالیایی بایرن در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: هم چنان که پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سختی بود. فرایبورگ بسیار خوب بازی کرد. آنها در ورزشگاه خانگی خود تیم خوب و هماهنگ نشان دادند. باید بگویم که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم با این حال شخصیت قوی خود را نشان دادیم و همین باعث شد تا سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه‌ داد: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و با بایرن واقعی فاصله داشتیم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و در نهایت توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم. با وجود این که از روزهای اوج خود دور بودیم اما زیاد تلاش کردیم. نمی‌توانم بگویم که از عملکرد شاگردانم رضایت داشتم اما باید بگویم که از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم.

سرمربی بایرن در پایان سخنان خود درباره ژابی آلونسو گفت‌: امیدوارم که آلونسو قرارداد خود را با بایرن تمدید کند و در تیم بماند.

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ پیش از این تاکید کرد که با پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.