آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، معتقد است دوستی اش با ژرژ مندس و تعهد دیگو کاستا، باعث ماندن این مهاجم اسپانیایی در استمفوردبریج می شود.

سرمربی چلسی جدایی کاستا را تکذیب کرد/ ستاره دردسرساز به چین نمی رود

به گزارش قدس آنلاین، کاستا که شایعاتی در مورد رفتنش به فوتبال چین منتشر شده، یکی از بازیکنانی است که با ژرژ مندس، سوپر ایجنت معروف پرتغالی، کار می کنند. اما کونته معتقد است که رابطه دوستانه اش با مندس، باعث خواهد شد تا کاستا به حضورش چلسی ادامه بدهد.

او به خبرنگاران گفت: من ژرژ مندس را می شناسم. او دوست من است. من هرگز نشنیدم که ژرژ چیزی در مورد دیگو یا انتقالش بگوید. به این دلیل، فکر می کنم او احترام زیادی برای ما قائل است. هربار که دیگو برای چلسی بازی می کند، هر کاری بتواند برای تیم انجام می دهد. این مهمترین مسئله است. من این را می دانم و از این موضوع راضی هستم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل، مطمئنم که اگر او در دیدار این هفته هم بازی کند، تمام تلاشش را برای باشگاه، این پیراهن  و هواداران خواهد کرد. او هر کاری می کند تا در دیدارهایش به پیروزی برسد. اگر دیگو تمرکز نداشته باشد و بازی را شروع کند، تقصیر من است زیرا به این معنی است که من این مسئله را ندیدم و ترکیب را انتخاب کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.