مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس گفت: سند چشم انداز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تدوین شد.

سند چشم انداز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت تدوین شد

به گزارش «قدس آنلاین»  به نقل از  روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، علیرضا عاقل‌زاده مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به شرایط تئاتر در کشور و لزوم ایجاد طرحی نو و جدید در جهت اعتلاء و ارتقاء سطح کمی و کیفی تئاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، سند جامع چشم‌انداز تئاتر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس پس از حدود دو سال کار پژوهشی و فعالیت مستمر تهیه و تدوین شده است.

عاقل‌زاده پیشتر در میزگردی در خبرگزاری تسنیم جزییاتی از این سند را تشریح کرده بود. وی همچنین گفت:  این  سند جامع با نگاه فراگیر به اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به افق چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ و نیز نقشه جامع مهندسی فرهنگی کشور و نقشه جامع علمی کشور تهیه شده است و قرار است در ۲۰ سال و بر اساس گامهایی در پنج مقطع زمانی راهبردهای سه ساله، پنج ساله، ۱۰ ساله، ۱۵ ساله و ۲۰ ساله با ارائه راهکارهای جامع، علمی و کاربردی وضعیت تئاتر متعهد به اصول و مبانی ارزشی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را بهبود بخشد.

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از رونمایی این اثر در آینده و طی مراسمی ویژه خبر داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.