مدیرعامل باشگاه سایپا یکی از دلایل ناکامی تیم فوتبال این باشگاه در نیم‌فصل نخست لیگ برتر را مصدومیت مهدی ترابی عنوان کرد.

یکی از دلایل ناکامی سایپا در فصل جاری از نگاه درویش؛ مصدومیت بدموقع ترابی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، رضا درویش در خصوص غیبت حسین فرکی در تمرین تیم فوتبال سایپا گفت: فرکی به خاطر بیماری قادر نبود در تمرین روز گذشته حضور یابد. مشکلی در این زمینه نیست و فرکی به زودی تیم را همراهی می‌کند.

وی با اشاره به تساوی سایپا مقابل ذوب‌آهن در هفته گذشته، تأکید کرد: فرایند ما نسبت به گذشته بهتر شده است، ولی فقط برد و کسب سه امتیاز به کار ما می‌آید.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص وضعیت مهدی ترابی یادآور شد: ترابی قرار است امروز گچ پایش را باز کند. مهاجم ما خیلی بد موقع مصدوم شد. تا زمانی که ترابی در تیم ملی بود عملاً نمی‌شد که به ما کمک کند، چون خیلی خسته بود و انرژی نداشت. با این حال با همان خستگی هم برای تیم مثمرثمر بود، اما قبل از نیم‌فصل اول او را از دست دادیم.

درویش درباره حضور بازیکنان خارجی در تمرین سایپا، تصریح کرد: فرکی هنوز این بازیکنان خارجی را تأیید نکرده است و آنها هم فعلاً تمرین می‌کنند. قرار شد یکی، دو بازیکن خارجی دیگر هم به تمرین بیایند و تست بدهند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتقال مسعود حسن زاده از این باشگاه به سپاهان و گلزنی در اولین مسابقه، تصریح کرد: به هر حال شاید بازی یک نفر به شرایط تیم ما نخورد. این مهاجم در تیم ما انتظارات را برآورده نکرد. حسن زاده بازیکن جوان و آینده داری است و ما هم امیدواریم که بتواند به سپاهان کمک کند.

درویش درباره اینکه چرا این بازیکن را به لیگ یونان منتقل نکردید؟ گفت: پیشنهاد حسن زاده از یونان جدی بود و حتی چندین بار با باشگاه موردنظر مذاکره کردیم. انتخاب با خود حسن‌زاده بود. او تصمیم گرفت که در لیگ ایران به کارش ادامه بدهد و با وجود چند پیشنهاد داخلی دیگر، سپاهان را انتخاب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.