طرقبه- صبح امروز مراسم آغازین سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله شهرستانی با حضور امام جمعه طرقبه و تعدادی از مسئولان طرقبه شاندیز برگزار شد.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان در طرقبه برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین این مسابقات با حضور قریب به پنج هزار دانش آموز از بیش از ۱۰۰ آموزشگاه شهرستان طرقبه شاندیز در مرحله آموزشگاهی برگزار گردید و افراد منتخب از امروز به رقابت در مرحله شهرستانی می پردازند.

 مهدی خلیلی معاون پرورشی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز ضمن اعلام این خبر افزود: این دانش آموزان در ۱۰ رشته قرائت، حفظ و ترتیل، اذان و تفسیر قرآن کریم، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و مداحی به رقابت با هم می پردازند.

وی در ادامه اظهار داشت:  ۱۲۰۰ دانش آموز از  مرحله آموزشگاهی به مرحله شهرستانی راه یافته اند که این عزیزان به تفکیک جنسیت و مقطع  در دارالقرآن نور المهدی و کانون هاجر به رقابت خود ادامه می دهند و منتخبین نهایی برای حضور در مرحله استانی و کشوری مشخص و معرفی می شوند.

وی در پایان از همکاری و حمایت ستاد قرآن شهرستان به ریاست فرماندار و حضور سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه و شاندیز  ، اوقاف و امور خیریه و سایرین تشکر کرد.

گفتنی است شهرستان طرقبه شاندیز ۱۳ هزار دانش آموز دارد و حضور این تعداد از دانش آموزان نشان دهنده علاقه دانش آموزان به مفاهیم قرآنی و فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.