بجنورد- با تلاش ماموران انتظامی و سپاه اسفراین، فردی که خود را مامور گزینش سپاه معرفی و از شهروندان ۵۲ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

مامور قلابی با ۵۲ میلیون کلاهبرداری دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جاوید مهری با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه فردی در شهرستان اسفراین با جعل عنوان مامور سپاه از شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کند، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مراتب با فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان اسفراین مطرح که در نهایت طی هماهنگی و تعامل انجام شده بین ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی و سپاه پاسداران، متهم به هویت «م.ح» ۲۴ ساله اهل اسفراین شناسایی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به همراه یک دستگاه خودروی پراید در سطح شهرستان اسفراین مشاهده، که بلافاصله خودرو متوقف و متهم نیز دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم مقدار ۴۰ سانت موادمخدر از نوع شیره کشف شد.

فرمانده انتظامی اسفراین خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی لب به اعتراف گشود و اذعان داشت برای منافع مادی، خود را بعنوان مامور اطلاعات و گزینش سپاه پاسداران معرفی و به افراد قول استخدام در سپاه را می داده و مبالغی را از آنان برای تشکیل پرونده به همراه مدارک از قبیل عکس و کپی شناسنامه اخذ می کرده است.

سرهنگ مهری با بیان اینکه با پیگیری ماموران پلیس آگاهی تاکنون تعداد سه نفر شاکی شناسایی شده اند، افزود: متهم جمعا مبلغ ۵۲ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده که در این زمینه پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.