یزد- رئیس مجمع نمایندگان یزد گفت: تمامی دستگاهها باید در اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت همکاری داشته باشند و تامین منابع مالی اجرای این طرح یکی از دغدغه های متولیان است .

تامین منابع مالی اجرای طرح تحول سلامت یکی از دغدغه های متولیان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا تابش صبح شنبه در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با متولیان سلامت یزد اظهارداشت: نمی توان دستاوردهای طرح تحول  نظام سلامت را نادیده گرفت اما تداوم  طرح نیازمند بازنگری و اصلاح جهت تامین منابع مالی پایدار است.

وی با اشاره به دستاوردهای این طرح افزود: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت میزان پرداخت از جیب بیماران بالای ۶۰ درصد بوده این در حالی است که با  اجرای این طرح میزان پرداختی به ۳۷ درصد کاهش یافته است.

تابش از رشد ۹۰ درصدی بودجه ی بیمه سلامت ایرانیان در سال ۹۶ خبر داد.

نماینده مردم اردکان در مجلس  با ابراز نگرانی از وضعیت و آمار بیماریهای غیرواگیر در استان نظیر سرطان، فشارخون، دیابت و فشارخون از تشکیل نشست مشترک با حضور استاندار،متولیان سلامت استان و منتخبین استان در مجلس در آینده ای نزدیک خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیزدر این نشست  ضمن  عرض تسلیت حادثه ی دردناک ساختمان پلاسکو، گفت: کیفیت آموزش در دانشگاه علوم پزشکی یزد، دوشادوش دانشگاههای برتر کشور در حال پیشرفت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.