تبریز- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با تشریح دلایل خود در خصوص مخالفت با تجمیع هیئت های اجرائی، گفت: تجمیع هیئت های اجرائی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها امکان پذیر نیست.

تفکیک هیئت های اجرائی به سلامت انتخابات کمک می‌کند/ مخالفت با تجمیع هیئت‌های اجرائی ۲ انتخابات سال آتی

به گزارش قدس آنلاین، احمد علیرضا بیگی، در خصوص احتمال تجمیع هیئت های اجرائی انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: هیئت های اجرائی ۲ انتخاباتِ سال آینده، دو موضوع جدای از هم است و طبیعتا هیئت های مجزایی را نیز طلب می‌کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی در تشریح علل عدم نیاز به تجمیع هیئت های اجرائی، بیان کرد: اساسا هیئت های اجرائی دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری مسئولیت های مجزایی را به عهده خواهند دارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قانون نیز هر کدام از این هیئت‌ها هویت جداگانه ای دارند و در فرآیند انتخابات نیز وظایف متفاوت از همی را به خصوص در مسیر برگزاری انتخابات دارند که نتایجی نیز به دنبال دارد.

علیرضا بیگی با تشریح دلایل خود در خصوص مخالفت با تجمیع هیئت های اجرائی، متذکر شد: تجمیع هیئت های اجرائی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها امکان پذیر نیست.

وی در خصوص اینکه گفته می شود با تجمیع هیئت های اجرائی انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، گفت: این تجمیع در صرفه جویی هزینه‌ها تاثیر فراوانی ندارد ، از طرفی مستقل بودن و منفک بودن هیئات اجرائی دو انتخابات می‌تواند به اطمینان و سلامت بیشتری در بخش های مختلف انتخابات، کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.