طی حکمی از سوی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما حجت‌الاسلام عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن منصوب شد.

حجت‌الاسلام عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن منصوب شد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، طی حکمی از سوی  محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه این شبکه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است؛

از جمله وظایف و مأموریت‌های مهم جنابعالی برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه، جلسات اندیشه‌ورزی و تشکیل اتاق فکر، تنظیم دو سند راهبردی و تحول شبکه، اقدام جهت ارتقاء سطح برنامه‌سازی از طریق فراخوان طرح، تعامل مناسب و سازنده با گروه‌های برنامه‌ساز، نظارت جدی و کارآمد بر کلیه مراحل تولید برنامه‌ها، تطبیق طرح‌ها با اهداف دو سند راهبردی و تحول و اولویت‌های برنامه‌سازی، شرکت مستمر در کمیته برآورد و ارزیابی و ارائه گزارش دقیق و کارشناسانه در جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه‌ها است.

انتظار می‌رود با تعامل مناسب و شایسته با تمامی واحدها، بیش از پیش شاهد افزایش سطح کیفی و کمی طرح‌ها و همچنین ارتقای سطح هنری و محتوایی تولیدات شبکه باشیم.

ضمناً محمدزاده از زحمات و تلاش‌های علیرضا لک در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، عرفاتی پیش از این مدیریت گروه معارف اسلامی شبکه جهانی جام جم را برعهده داشته و دارای سوابق مدیریتی همچون؛ مدیر گروه معارف و علوم قرآنی، مدیر طرح و برنامه و نظارت و مدیر امور عمومی شبکه قرآن و معارف سیما و نیز مدیریت امور عمومی معاونت صدا و معاونت فرهنگی آستان مقدس امامزاده صالح(ع) را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.