بیش از ۱۹ هزار نفر از دانشگاهیان وزات بهداشت، شامل دانشجویان، استادان و کارمندان در بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت این وزارتخانه ثبت نام کرده اند .

ثبت‌نام ۱۹ هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهی وزارت بهداشت

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مفدا، ۱۵ بهمن‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت  وزارت بهداشت است.

تا تاریخ یکم بهمن ماه جاری در مجموع ۱۹هزار و ۱۵۰ نفر در بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد شامل ۸ هزار و ۴۸۶ دانشجو، ۹ هزار و ۷۷۳ کارمند و ۸۹۲ استاد و عضو هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی هستند.

در میان بخش های هشت گانه جشنواره، بیشترین استقبال با ثبت نام ۱۴ هزار و ۸۸۱ نفر از بخش «معارف قرآنی و سیره معصومین(ع)» صورت گرفته و پس از آن نیز بخش آوایی با پنج هزار و ۶۸۷ نفر قرار دارد.

بخش جدید نشریات با ۲۰۵ و بخش فناوری با ۲۸۳ نفر ثبت نام کننده نیز بخش هایی است که کمترین آمار ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

در مجموع شرکت‌کنندگان جشنواره دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز (با ۲ هزار و ۶۶۴ شرکت کننده)، اردبیل(با ۱ هزار و ۱۷۰ شرکت کننده)، مشهد (با ۹۷۵ شرکت کننده)، یزد(  با ۸۴۴ شرکت کننده)، کرمانشاه (با ۷۱۹ شرکت کننده)، کردستان (با ۶۸۱ شرکت کننده)، جهرم (با ۶۳۷ شرکت کننده)، تبریز (با ۵۱۸ شرکت کننده)، بندرعباس (با ۴۷۷ شرکت کننده) و اهواز (با ۴۷۰ شرکت کننده) به عنوان ۱۰ دانشگاه نخست قرار دارند.

دانشگاه‌های علوم‌پزشکی ارتش و بقیه الله‌الاعظم (عج) نیز تنها با ۵ و ۷ ثبت‌نام‌کننده و انستیتوپاستور و دانشگاه وارستگان نیز هر کدام با تنها یک نفر ثبت‌نامی کمترین استقبال از جشنواره را داشته‌اند.

ثبت‌نام در بیست‌ودومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت از نیمه دوم آبان‌ آغاز شده است و علاقمندان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مفدا نسبت به ثبت‌نام در این دوره از جشنواره قرآن و عترت  دانشگاهیان وزارت بهداشت اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.