در ادامه رقابت‌های راند سوم تنیس اوپن استرالیا امروز (شنبه)، رافائل نادال و میلوس رائونیچ به پیروزی دست یافته و به یک چهارم نهایی صعود کردند.

صعود نادال و رائونیچ به یک چهارم نهایی اوپن استرالیا

به‌ گزارش قدس آنلاین، امروز مسابقات راند سوم تنیس اوپن استرالیا از سر گرفته شد. رافائل نادال اسپانیایی مقابل الکساندر زورو از آلمان قرار گرفت و در یک نبرد طولانی توانست سه بر دو این تنیسور را شکست دهد.

ست اول این بازی با نتیجه‌ ۶ - ۴ به نفع زورو به پایان رسید. در ست بعد نادال توانست بازی را به دست بگیرد و با نتیجه‌ ۶ بر سه پیروز شود. در ست سوم زورو با نتیجه‌ ۷ - ۶ دوباره بازی را به نفع خود برگرداند. نادال نیز با گرفتن ست چهارم با نتیجه‌  ۶ – ۳، بازی را دو بر دو کرد. ست نهایی این دیدار حساس بود اما در نهایت نادال با نتیجه‌ ۶ – ۲ در ست پنجم صعود خود به یک چهارم نهایی را حتمی کرد. به ‌این‌ ترتیب نادال در مرحله بعد با گائل مونفیس روبه‌رو می‌شود.

در بازی حساس دیگر میلوس رائونیچ توانست با نتیجه‌ سه بر یک ژیل سیمون را از پیش‌رو بردارد. نتایج چهار ست این بازی به ترتیب ۶ – ۲، ۷ – ۶ و ۳ - ۶ و ۶ - ۳ بود. رائونیچ در یک چهارم نهایی با روبرتو باتیستا – آگوت بازی خواهد کرد.

باتیستا امروز توانست داوید فرر هموطن خود را با نتیجه‌ سه بر یک شکست دهد.

دنیس ایستومین اهل ازبکستان که در راند قبل نواک جوکوویچ، تنیسور شماره دوی جهان را شکست داده بود. در راند سوم نیز امروز موفق شد پابلو کارنو از اسپانیا را با نتیجه‌ سه بر دو شکست دهد.

در بازی‌های انفرادی زنان امروز سرنا ویلیامز در راند سوم هم وطن خود نیکول گیبز را با نتیجه‌ دو بر صفر شکست داد.

ویلیامز در یک چهارم نهایی به مصاف باربورا استریکوا از جمهوری چک می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.