بجنورد- فرماندار گرمه ازبهره برداری از ۳۵ پروژه با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال در دهه فجرخبر داد.

۳۵ پروژه در دهه فجر بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، علی محمدزاده در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی گفت: این عالم بزرگوار، یار صدیق و قدیمی، انقلاب و امام و رهبری بود که بیش از ۶ دهه از عمر خود را در راه انقلاب صرف کرد.

وی افزود: خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی از قبل و بعد از دفاع مقدس بر کمتر کسی پوشیده است و از این رو مردم در سه نقطه شهری با برپایی مراسم بزرگداشت یادو خاطره ایشان را گرامی داشتند.

محمد زاده بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس و  تاکید نمایندگان بر آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت:این که یکی از برنامه های نمایندگان حرکت به سمت توسعه متوازن استانها است بسیار خوب است چرا که تمرکز در یک نقطه می تواند مشکلات بیشتری را در پی داشته باشد.

فرماندار به حوزه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت:خوشبختانه در دولت تدبیر و امید یکی از برنامه های ما در شهرستان اصلاح الگوی کشت و استفاده از روش های نوین کشاورزی بود که تا کنون بسیار موفق بوده است.

وی یکی دیگر از برنامه های صورت گرفته را در حوزه روستایی عنوان کرد و گفت:در روستاهایی که اب قنات استفاده می کردند با احداث استخر ذخیره آب هم در بحث صرفه جویی و هم اشتغال زایی کمک زیادی به آنها شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و از ادارات خواست تا برنامه های محوری خود را به دبیرخانه ارسال کرده تا نسبت به برنامه ریزی آن اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.