۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 495003

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم خدا کمک کند که من هم یک آتشنشان باشم.

جلالی: به حال آتش نشان ها غبطه می خورم

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم ضایعه ساختمان پلاسکو را تسلیت بگویم. واقعا غبطه می خورم که این آتش نشانان ما در کجا تربیت شده‌اند که چنین روحیات ایثارگری را دارند و آنها می‌توانند الگوی ما باشند تا فضای فوتبال ما بهتر شود ولی در حال‌ حاضر برخی برای گرفتن امتیازاتی آتش افروزی می‌کنند و برخی مانند این آتش نشانان چنین روحیاتی دارند که آتش را خاموش می‌کنند و حتی شاید به قیمت از دست دادن جانشان تمام شود. امیدوارم خدا به من کمک کند تا من هم یک آتش نشان باشم. من نیز این اتفاق را به همه مردم الخصوص خانواده‌ آتش نشانان تسلیت می گویم.

وی درباره بازی هم گفت‌: قطعا بازی سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود. ما با شناختی که نسبت به حریف داریم به مصافشان می رویم. در دور رفت یک بازی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم که یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان بود. با شناختی از آن بازی داریم و شناختی که در طول فصل به دست آوردیم به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت. نسبت به این بازی احساس خوبی داریم، چون با قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت. فکر می‌کنم بازی خوب و با کیفیتی را انجام دهیم و همچنان ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم و همه بازی ضعیفمان مقابل صبا را فراموش کنند.

وی افزود: گاهی اوقات وقتی با تیمی بازی می‌کنیم آن حریف می‌خواهد ما را ببرد، اما گاهی اوقات حریف دیگری به مصاف ما می‌رود و می‌خواهد مقابل ما شکست نخورد. ظرفیت‌های ما محدود است و هنوز به آنجا نرسیده ایم که قواعد بازی‌هایمان را در حالت‌های مختلف طراحی کنیم. اما سعی می‌کنیم در آینده این کار را انجام دهیم.

جلالی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌ و انتقالات هم گفت‌: در طول فصل نقل‌ و انتقالات چهار یا پنج بازیکن از تیم ما جدا شدند و ما در ادامه یک بازیکن فرانسوی را جذب کردیم و من هم نامه‌ای به باشگاه نوشتم که در آن نامه از باشگاه خواستم تا ۹ بازیکن امید یا جوانانمان را به لیست بزرگسالان ‌اضافه کنیم. این کار در امتداد سیاست‌های ما برای آینده خوب برای باشگاه خواهد بود. البته یک بازیکن افغانستانی هم چند روز دیگر به جمع ما ‌اضافه می‌شود.

وی درباره این که آیا تیمش اهدافی برای رسیدن به سهمیه آسیا دارد یا خیر؟ گفت‌: قبلا درباره این موضوع صحبت کرده‌ام. هدف ما از ابتدا کاملا مشخص بوده است. وقتی در نقل‌ و انتقالات لیست را برای بازیکنان جوانم باز می‌کنم این یعنی این که به آینده تیم امیدوار هستم. ما قدم به قدم پیش می رویم. امیدوارم که بعد از هفته‌ بیستم و یا بیست و پنجم شرایطی داشته باشیم که به رتبه‌های بالای جدول امیدوار باشیم.

جلالی درباره اظهارات آرش برهانی که عنوان کرده مجید جلالی عوض شده است، گفت‌: وقتی وارد پیکان شدم وارد مجموعه‌ای می‌شدم که شش سال یک سال در میان به لیگ برتر می آمدند و مجددا سقوط می‌کردند. بنابراین باید سیاست‌ کاری ام را طوری برنامه‌ریزی می‌کردم که ابتدا تیم به لیگ دسته یک سقوط نکند. بعد سیاستی که خودم آن را قبول دارم را عملی کنم. اگر من ۹ بازیکن را از تیم‌های پایه به بزرگسالان آوردم به خاطر همین سیاست‌های کاریمان بود. وقتی در شروع بازی‌ها آرش برهانی جذب شد من دیدگاهی داشتم، حال اگر آرش برهانی نتوانسته بازی کند احتمالا من مقصر می شوم. ما هم نمی‌خواهیم عادت جدیدی را روشن کنیم. من در تیم پاس آرش برهانی را آورده ام شناخت خوبی از او داشتم اما وقتی او را مجددا به پیکان آوردم به دلایل مختلف نتوانست بازی کند، اما از دید او من مقصر هستم.

جلالی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا دیده اید که بازیکنان لیگ برتری سیگار استعمال کنند، گفت‌: من چیزی در این باره ندیده‌ام  ولی بحث‌هایی درباره آن شنیده‌ام. اما من در تمامی سال‌هایی که کار کرده‌ام یک بار ندیده‌ام که یک بازیکن سیگار بکشد. در ابتدای فصل سازمان لیگ فرم‌های نظرسنجی را در میان اهالی فوتبال پخش کرد. جالب است که بدانیم ۹۰ درصد از افرادی که این نظر سنجی را تکمیل کرده‌اند عنوان کرده‌اند که ۹۰ درصد فوتبالیست‌ها قلیان می کشند، ولی همه این ۹۰ درصد در همان فرم عنوان کرده‌اند که ما هرگز  قلیان نکشیده‌ایم. خب قاعدتا چطور می‌شود این اتفاق رخ دهد. اما به‌ هر حال من فکر می‌کنم که درصد کمی در جامعه فوتبال وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.