بجنورد- مدیر عامل مخابرات منطقه خراسان شمالی از افتتاح ۱۲۰ پروژه مخابراتی با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در استان خبر داد.

۱۲۰ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی افتتاح می شود
به گزارش قدس آنلاین، سید علیرضا هاشمی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری خود افزود: ۱۴ طرح فیبرنوری، ۸۹ طرح ارتقای ۳G.۴G، و ۱۷ سایت موبایل عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در دولت یازدهم نیز هزار و ۵۷ طرح مخابراتی در استان بهره برداری و اجرا شده است که اعتباری بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ میلیون ریال صرف این طرح ها شده است.
این مسئول تعداد مشترکان این شرکت را یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۳۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت، ۷۰۰ هزار تلفن همراه و ۵۰ هزار نیز   ADSL  هستند.
هاشمی گفت: ۶۳۷ سایت بی تی اس در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۵۴ مورد شهری و ۱۸۳ مورد نیز روستایی هستند.
مدیر عامل مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: هم اکنون ۹۹ درصد از جاده های استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند.
هاشمی با اشاره به اینکه خراسان شمالی یک منطقه کوهستانی بوده و ۴۸ درصد از جمعیت آن در روستا ها ساکن هستند اظهار داشت: در روستاها به شدت نیازمند ارائه خدمات از سایر اپراتورها در نقاط مرزی هستیم.
 وی همچنین در بخش از سخنان خود  در خصوص مطالبات این شرکت از مردم گفت: این شرکت ۵۰ میلیارد ریال از مردم و ۲۰ میلیارد ریال از دستگاه های استان طلب دارد.
وی همچنین از سرقت سیم و کابل های مخابرات به ارزش بیش از یک میلیارد ریال  خبر داد و گفت: سرقت منصوبات مخابرات استان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.