خرم آباد- هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: مخابرات منطقه لرستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حفظ محیط‌زیست و کاهش ترددهای شهری، قبوض تلفن ثابت در شهرستان‌های استان لرستان از دوره پنجم سال‌جاری ماه‌های آذر و دی حذف خواهد شد

قبوض تلفن ثابت شهرستان‌های استان لرستان حذف می شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مخابرات لرستان افزود: با اجرای این طرح چاپ و توزیع ۴۵۰ هزار قبض در استان متوقف و مردم می‌توانند از طریق سه درگاه به اطلاعات قبوض تلفن ثابت خود دسترسی یابند.

وی گفت: بیش از ۲۰۰ هزار خط تلفن ثابت در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد فعال است که حذف قبوض تلفن ثابت در این شهرها نیز در مرحله بعد انجام خواهد شد.

وی گفت: مردم برای اطلاع از هزینه‌ی قبوض تلفن ثابت خود و پرداخت آن با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند و یا به وب‌سایت مخابرات منطقه لرستان به نشانی tcl.co.ir مراجعه نمایند.

محمودی ادامه داد: هم‌چنین مشترکان می‌توانند با ارسال شماره تلفن ثابت خود به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۰۷۵۲۰۰۰ اطلاعات قبوض خود از جمله هزینه قبض، شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت کنند.

مدیر مخابرات لرستان گفت: اگر مشترکی به قبض چاپ شده تلفن خود نیاز داشته باشد می‌تواند قبض المثنی را از دفاتر پیشخوان (خدمات ارتباطی) تهیه کند. وی افزود:قبل از اجرای طرح حذف قبوض تلفن ثابت در استان حدود ۵۴ درصد از پرداخت‌ها به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری بود که پیش‌بینی می‌شود با حذف قبوض در تمام شهرستان‌ها این رقم به ۹۰ درصد برسد.

محمودی ادامه داد: با توجه به حجم بالای چاپ قبوض علاوه بر حفظ محیط زیست و کاهش ترددهای شهری، صرفه‌جویی اقتصادی، در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.