ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان ایلام برگزار خواهد شد.

بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، بهروز حیدرزاده با بیان اینکه این برنامه ها به مناطق و شهرستان های مختلف استان برای اجراء در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ابلاغ‌ شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها، پیاده روی بزرگ خانوادگی با همکاری شبکه سوم سیما در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: برگزاری جشنواره همگانی جوان روستایی، دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار، مراسم شهدای زمین فوتبال چوار( ۲۳ بهمن ماه) و غبارروبی مزار شهدا از برنامه های دهه فجر امسال است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه تمامی برنامه ها با همکاری و تعامل سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی برگزار می‌شود، بیان داشت: تعامل و هماهنگی بین اعضای کمیته ورزش و جوانان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان لازم و ضروری است.

بهروز حیدرزاده یادآور شد: بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان ایلام برگزار خواهد شد.  

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.