اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره به احترام شهدای آتش‌نشان که در ماجرای ریزش ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند لغو شد.

اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره لغو شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  مدیر عامل موسسه سپهر سوره هنر ضمن تسلیت این حادثه دردناک، اعلام کرد: مراسم اختتامیه جشنواره طنز سوره که قرار بود روز ۴ بهمن ماه برگزار شود، به احترام خانواده شهدای آتش‌نشان و همچنین ملت عزادار ایران لغو شد.

حامد رهنما با بیان این مطلب افزود: نهمین دوره جشنواره طنز قرار بود ۴ بهمن ماه برگزار شود، اما به دلیل حادثه تالم بار ساختمان پلاسکو و شهادت عده‌ای از آتش‌نشان‌ها و به دلیل همدردی با خانواده آنها و ملت داغدار ایران، اجرای این مراسم برای روز ۴ بهمن ماه لغو و زمان برگزاری مراسم اختتامیه در اخبار تکمیلی دیگر اعلام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره طنز از نیازهای اساسی جامعه امروزی برای شهروندان است تا اندکی از فضای روزمرگی ها، مشغولیت ها، و مشکلاتشان فاصله گرفته و با زبان طنز فضای جامعه را به سمت شادی و نشاط شهروندان برد.

رهنما تصریح کرد: جشنواره طنز سوره نیز با همین هدف شکل گرفته است و امسال ما مفتخر هستیم تا نهمین دوره آن را برگزار کنیم. البته با توجه به شرایط فعلی پیش آمده برای شهروندان و برای همراهی و همدردی با این بزرگواران ضروری بود تا زمان برگزاری جشنواره را تغییر داده و قطعاً زمان بعدی برگزاری مراسم اختتامیه پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر این آتش نشان های فداکار اعلام می شود.

گفتنی است؛ نهمین جشنواره طنز سوره با هدف پرورش استعدادهای جوان، ترویج و معرفی طنز فاخر در بخش های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی با موضوع آزاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.