۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 495053

ترور رسانه ای ترامپ در سی ان ان

روزنامه المدن / بتول خلیل

گزارش سی ان ان در شرایطی که بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کردند از دادن پاسخی محکم به ترامپ که این شبکه را متهم به انتشار اخبار کذب کرده بود، امتناع کند، همگان را شگفت زده کرد. هیچکس انتظار نداشت سی ان ان چنین واکنش تندی به اظهارات ترامپ داشته باشد.

ترور رسانه ای ترامپ در سی ان ان

|ترجمه / مریم نصراللهی| به نظر می رسد سی ان ان قصد دارد جنگی رسانه ای را علیه ترامپ به راه اندازد تا وی را به لحاظ روحی ترور کند. 
پایگاه خبری تحلیل المدن لبنان به قلم بتول خلیل در این باره می نویسد: چه اتفاقی می افتاد اگر ترامپ طی مراسم انتصابش ترور می شد؟ در صورت وقوع این حادثه، چه کسی عهده دار ریاست حکومت ایالات متحده می شد؟ این سوالاتی است که شبکه سی ان ان آمریکا در گزارشی بدان پرداخته است؛ در این بین، تحلیلگر سیاسی سی ان ان در پاسخ به این سوالات، اوباما که هنوز در قدرت است و گزینه توافقی کنگره امریکا را دو جایگزین احتمالی برای ترامپ، معرفی کرد!

گزارش سی ان ان در شرایطی که بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کردند از دادن پاسخی محکم به ترامپ که این شبکه را متهم به انتشار اخبار کذب کرده بود، امتناع کند، همگان را شگفت زده کرد. هیچکس انتظار نداشت سی ان ان چنین واکنش تندی به اظهارات ترامپ داشته باشد. این گونه اقدامات سی ان ان بیانگر گشودن جبهه ای برای تبلیغات علیه رئیس جمهور جدید، در آغاز دوره ریاست وی است؛ به نحوی که این شبکه وی را مرده فرض کرده و در مورد جانشین احتمالی اش صحبت می کند!

حمله سی ان ان به ترامپ، علاوه بر اینکه یک هجوم تبلیغاتی است، عملی هدفمند و برنامه ریزی شده محسوب می شود که هدف آن به راه انداختن جریانی خصمانه و مخالف با سیاستهای ترامپ می باشد؛ البته باید در نظر داشت که یک شبکه تلویزیونی بدون حمایت جهت های حزبی و شخصی تاثیرگذار در صحنه سیاست ایالات متحده، جرات پخش چنین گزارشی علیه شخص اول این مملکت را ندارد. تحلیلگران بر این عقیده هستند که دو سازمان امنیتی «سی آی ای» و «اف بی آی» حامی سی ان ان هستند؛ چرا که مسئولان آن صراحتا اعلام کرده اند که رسیدن ترامپ به ریاست جمهوری تهدیدی علیه ارزشهای انسانی و دموکراسی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.