رشتخوار- رئیس شبکه بهداشت و درمان رشتخوار گفت: ساخت و تکمیل مرکز درمانی روستای زرغری رشتخوارطی هفته جاری از سر گرفته می شود.

احداث مرکز درمانی روستای«زرغری»از سر گرفته می شود

 دکتر مهدی کلاتی در گفت و گو با قدس آنلاین گفت: پیمانکار قبلی این  پروژه، اداره کل راه و شهرسازی بوده و از محل اعتبارات استانی تامین مالی می شده است، ولی با پیگیری حوزه بهداشت و درمان رشتخوار  این پروژه  به پیمانکار جدید داده شده و ساخت و تکمیل آن از سر گرفته شده و بزودی به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه گفت: مرکز خدمات جامع سلامت به روستاهای باسفر،مهدی آبادوسعادت آباد،محمد آباد آستانه نوق و عبس آّباد  در سال جاری در سطح شهرستان رشتخوار خبر داد

کلاتی  گفت: برای بهره مندی از خدمات حوزه سلامت برای روستای جنت آباد جنگل هم  پی گیری می کنیم.

وی در پاسخ به پیگیری و پرسش اهالی رشتخوار  در خصوص راه اندازی بیمارستان حضرت زهرا (س) و جذب نیرو خاطرنشان کرد: بیمارستان رشتخوار  در کوتاهترین زمان ممکن در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است وجهت تصمیم گیری نهایی و تامین اعتبار لازم به وزارت بهداشت و درمان ارسال و منتظر ابلاغ نهایی هستیم.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار همچنین از راه اندازی یک واحد دندانپزشکی در شهرستان با حضور چهار دندانپزشک برای  ارائه خدمات دندانپزشکی تا سطح ۲ با اولویت گروه های هدف در مراکز درمانی رشتخوار، جنگل و احمداباد  وسنگان زرقری و فتح آباد از توابع این شهرستان خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.