رئیس پلیس پایتخت با تقدیر از همکاری مردم و کسبه حاشیه محل حادثه گفت: محدودیت‌های ترافیکی همچنان به قوت خود باقیست ولی امیدواریم با توجه به سرعت آواربرداری، هرچه سریعتر محدودیت‌های در نظر گرفته شده را لغو کنیم.

محدودیت‌های ترافیکی حاشیه پلاسکو همچنان پابرجاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین ساجدی‌نیا ضمن بازدید از  اجرای عملیات آوار برداری در محل ساختمان پلاسکو اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به پیشرفت‌های خوبی که در عملیات آواربرداری انجام شده امیدواریم محدودیت‌های ترافیکی هرچه سریعتر برداشته شود، ولی محدودیت‌های قبلی همچنان به قوت خود باقی است. 

رئیس پلیس پایتخت با تقدیر از همکاری مردم و خصوصاً کسبه خیابان‌های مجاور محل حادثه گفت: گرچه ما اعلام کرده بودیم که کسبه به غیر از شعاع 100 متری محل حادثه می‌توانند فعالیت کاری خود را انجام دهند ولی خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب مردم و خصوصاً کسبه خیابان جمهوری و خیابان فردوسی بودیم، که این همکاری باعث سرعت بخشیدن و عملیات آواربرداری در محل حادثه شد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به سرعت آواربرداری از محل حادثه هرچه سریعتر بتوانیم محدودیت‌های در نظر گرفته شده تا شعاع 100 متری حادثه را لغو کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.