۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
کد خبر: 495122

زنان آمریکایی با به راه انداختن تظاهراتی در شهر واشنگتن که با سمبل رنگ سفید در این شهر انجام می شود، نسبت به اهانت های ترامپ به مسلمانان، مکزیکی ها و زنان این کشور به شدت اعتراض کردند.

تظاهرات زنان آمریکایی علیه ترامپ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، در دومین روز پیاپی ادامه اعتراضات مردمی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور  جدید آمریکا در شهر واشنگتن، این بار زنان این کشور دست به تظاهراتی مستقل زدند.

گفته می شود در این تظاهرات، جمعی از سخنرانان و هنرمندان با راهپیمایی در مجاورت بازار ملی این شهر در اعتراض به اظهارات ترامپ علیه زنان، مسلمانان و مکزیکی های مقیم آمریکا به راهپیمایی می پردازند.

معترضین معتقدند به دنبال رساندن پیام واحد خود به ترامپ، که مکزیکی های را تجاوزگر خوانده و به دنبال منع ورود مسلمانان به آمریکا بوده و همچنین باعث آزار جنسی زنان شده هستند.

گفتنی است از روز گذشته تاکنون مردم در کشورهای مختلف جهان نظیر اسپانیا، آلمان، آرژانتین، مکزیک، انگلیس و فیلیپین، همزمان با مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، در مخالفت با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید تظاهرات کردند.

همچنین بنابرگزارش آسوشیتد پرس، با شدت یافن اعتراضات معترضین به ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» شمار افراد بازداشت از سوی پلیس نیز افزایش یافت و بر اساس آخرین اعلام پلیس دست کم ۲۱۷ نفر در این رابطه بازداشت شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.