بجنورد- مدیرعامل پروژه هماگ گفت: هرچه انتظار کشیدم ازسوی شهرداری و شورای شهر اقدامی برای رفع مشکلات این پروژه انجام شود متاسفانه خبری نشد. 

حمایتی از سوی شهرداری برای حل مشکلات پروژه«هماگ» انجام نشده است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شمس الدین شهروا عصر شنبه در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد، اظهار داشت : طی این مدت هیچ پیگیری ازسوی شهرداری و شورای شهر صورت نگرفت علی رغم اینکه چندین نامه ارسال کردم . 
وی با ابراز گلایه از شهرداری و شورای شهر مبنی براینکه زمین رایگان برای ساخت هتل دراختیارسرمایه گذاران قرارمی دهند ، افزود : شهرداری و شورای شهر می تواند به جای دعوت ازسرمایه گذاران از سرمایه گذارانی که دراستان مشغول احداث پروژه هستند حمایت کنند. 
وی خاطرنشان کرد :  برای زمین هتل بیش از ۷ میلیارد تومان پول پرداخت کردم ولی متاسفانه دریغ از ذره ای حمایت ازسوی شهرداری و شورای شهر و بیش ازدوسال طول کشید تا زمین را از اوقاف دریافت کنم. 
وی تصریح کرد : درخواست صدورپروانه را یک سال است که پیگیری می کنم ولی متاسفانه هیچ جوابی دریافت نکردم. شهروا بیان کرد : این استان ظرفیت احداث چندین هتل ندارد و بهتراست به جای فراخوان دادن به سرمایه گذاران جدید برای احداث هتل، از هتل داریوش حمایت کنند و بعد ازاحداث هتل هماگ نیز تا ۱۰'سال جوابگوی استان خواهدبود. 
وی یادآورشد : اگر قرارباشد مجوز احداث هتل جدید احداث شود شهرداری باید ضمانت کند تا هتل هماگ با ظرفیت خالی باقی نماند زیرا هزینه میلیاردی صورت می گیرد. 
وی با بیان اینکه هزینه ساخت هتل دوبرابرساخت تجاری است ، اظهار داشت: به ازای هرمترمربع هتل ۴ میلیون تومان هزینه می شود، پس باید طوری سرمایه گذاری انجام شود که این سرمایه به من برگشت بخورد. 
وی یادآورشد : زمزمه هایی ازسوی مسئولین و شهرداری شنیده می شود که شهرداری درپروژه هماگ ضرر کرده و سرمایه گذار دنبال پیش فروش واحدهای تجاری با دوبرابر قیمت است که بعدازفروش ازاستان خارج شود. 
وی با اشاره به اینکه حاضرم ازابتدا با شهرداری قرارداد امضا کنم ، ادامه داد: درقرارداد موجود کلیه پیگیری ها ، صدورمجوزها و حق انشعابات باید توسط شهرداری انجام می شد ولی متاسفانه هیچ کدام انجام نشد.
وی با بیان اینکه پروژه هماگ به خوبی بدون حمایت پیش می رود، گفت : با وجود فصل سرمابه مدت دوماه ۱۸ هزاراسکله، دیوارچینی، سفیدکاری دراین پروژه انجام شده که درکل کشور این رکورد بی سابقه بوده است .
وی تصریح کرد : من درخواست کمک خاصی ازهیچ ارگانی ندارم فقط توقع دارم به تعهداتشان عمل و عادلانه و منصفانه برخورد کنند. 
رئیس شورای شهر بجنورد نیز گفت : شورای شهر فقط ناظر بوده و شهرداری مجری است و باید مشکلات این پروژه را پیگیری می کرد.
حسین پیلتن اظهار داشت : تاکنون نامه ای به شورای شهر دررابطه با مشکلات این پروژه ارسال نشده است. 
وی افزود : صدور پروانه باید تسریع شود و مشکلات این پروژه به زودی مرتفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.