بجنورد- رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت:بارش برف در تمامی محور استان به صورت پراکنده است که درحال حاضر در محور بجنورد - اسفراین بارش برف و باران شدیدتر بوده که تردد با زنجیرچرخ صورت می گیرد.

تردد در محورهای بجنورد- اسفراین با زنجیر چرخ میسر است
سرهنگ حسین زاده درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت : محور بجنورد - شیروان ، بجنورد - آشخانه ، شیروان - فاروج بارش برف با شدت کمتری است و محور بجنورد - چمن بید به صورت پراکنده است . 
وی با اشاره به اینکه مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد، افزود : عوامل هلال احمر ، اورژانس ، راهداری درسطح محورهای استان مستقرهستند و شن ریزی و برف روبی نیز انجام می شود . 
وی درتوصیه به رانندگان گفت: با توجه به وضعیت امشب علی رغم اینکه برف روبی و نمک پاشی انجام می شود بعد از پایان بارش برف یخ زدگی اتفاق می افتد و دراوایل صبح موجب غافلگیری رانندگان می شود لذا توصیه می شود به سیاهی آسفالت توجه نکنند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند. 
وی ادامه داد: حتی المقدور امشب و فردا تردد درمحورهای برون شهری را به تاخیربیندازند و یا درصورت اجبارمدت زمان سفر را بیشتر و با حوصله و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند. 
وی یادآورشد: قبل ازسفر ازوضعیت لاستیک های ماشین ، معاینه چراغ ها و بخاری های خود مطمئن شوند و حتما زنجیرچرخ همراه خود داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.