مشهد-جمعی از طلاب مدارس علمیه حضرت مهدی(عح)با حضور در ایستگاه آتش نشانی طبرسی مشهد با آتش نشانان این ایستگاه ابراز همدردی کرده و این ضایعه ناگوار را تسلیت گفتند.

جمعی از طلاب مشهد با آتش نشانان ابراز همدردی کردند

به گزارش قدس آنلاین، طلاب مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) طی بازدید از ایستگاه آتش نشانی طبرسی مشهد و عرض تسلیت به آتش نشانان بدلیل از دست دادن تعدادی از همکاران فداکار شان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران از زحمات و جان فشانی های آنها تقدیر کردند.

حجت الاسلام الهی به نمایندگی از طلاب در این بازدید با اشاره به فداکاری آتش نشانان در حادثه اتش سوزی ساختمان پلاسکو ی تهران آنان را نمونه ای عملی و تجسم یافته روحیه فداکاری و ایثار برای همنوع و هم وطنان عنوان کرد.

وی با ذکر خاطره ای از شهدای این حادثه مبنی بر اینکه حتی به از بین نرفتن اموال مردم در ساختمان های دچار حریق هم حساس بوده و رفقای خود را نسبت به آن تذکر می داده است افزود: اینگونه تحلیل کردند که خیلی از مردم ما و مخصوصا آتش نشانان آمادگی دارند که در مواقع لازم از هیچگونه جان فشانی برای مردم دریغ نکنند.

وی یادآور شد: نمونه دیگر آن آتش نشان دیگری که در روز بعد از تخریب ساختمان پلاسکو برای جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان های مجاور به آتش زد و برای اطفاء حریق داخل ساختمان رفت همه اینها نشان می دهد حرف هایی که قصد دارند ناامیدی را به مردم تزریق کنند مبنی بر اینکه آن دوران فداکاری ها و ایثار ها گذشته است صحیح نیست.

حجت الاسلام الهی بیان کرد: هنوز افراد زیادی مزین به صفات عالی اسلامی و دینی بوده هستند که چنین صحنه های باشکوه و ایثارگرانه ای می آفرینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.