رشت - معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت : هیچ واحد مرغداری در این استان ورشکسته نشده است و واحدهای مرغداری با برنامه تولید می‌کنند.

هیچ واحد مرغداری در گیلان ورشکسته نشده است

به گزارش قدس آنلاین، ایرج بنیادی مدیریت در تولیدات طیور را از برنامه‌های این وزارت جهاد عنوان کرد و گفت: بیش از ۶۰ درصد تولیدات طیور گیلان صادر می‌شود.

وی با اشاره به انعکاس خبر «رنج‌نامه صنعت مرغ گوشتی گیلان به استاندار گیلان» اظهار کرد: تاکنون هیچ درخواستی از اتحادیه مرغداران بی پاسخ نمانده و تمام جلسات نیز با حضور استاندار گیلان و رئیس اتحادیه مرغداران استان برگزار شد.

وی درباره افزایش ۱۰ روزه قیمت نهاده‌های دامی افزود: در این زمینه با وزارتخانه و حوزه مدیریت مربوطه مکاتبه شد و پیگیری‌هایی در رابطه با افزایش قیمت جوجه یک‌روزه صورت گرفته است.

بنیادی تصریح کرد: اگر مشکلی در اتحادیه صنعت مرغداری وجود دارد که قابل طرح باشد نظرات را به ما منتقل کنند و بر اساس سیاست سازمان و دستگاه‌های دولتی شرایط لازم را برای کسب و کار فراهم می‌کنیم و در اسرع وقت حاضر به همکاری هستیم.

وی دربار صدور مجوزهای بی رویه در ایجاد واحد پرورش طیور، خاطرنشان کرد: صدور مجوزهای بی‌رویه از ۲.۵ سال پیش متوقف شده و هیچ مجوزی برای پرورش طیور صادر نشده و کاهش هزینه تولید از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد تولیدات طیور گیلان به خارج از استان صادر می‌شود، یادآور شد: مدیریت در تولید به نفع مرغدار می‌شود در غیر این صورت تولیدات انباشته شده و قیمت پایین می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.