سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش‌بینی کرد، کریم انصاری‌فرد در آینده مهاجم اصلی تیم المپیاکوس خواهد شد.

کی‌روش:‌ انصاری‌فرد در آینده مهاجم اول تیم بنتو می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سایت یونانی SDNA بعد از انتقال کریم انصاری‌فرد از پانیونیوس به المپیاکوس به سراغ کارلوس کی‌روش رفته و نظر سرمربی پرتغالی تیم ملی را در خصوص حضور کریم در جمع شاگردان پائولوبنتو جویا شد.

کی‌روش با تمجید از شاگردش در تیم ملی ایران گفت: کریم بازیکنی بزرگ و خیلی خوبی است و از آن دسته مهاجمانی است که در بازی دائم جا عوض می‌کند و تکنیک ناب او باعث قدرتمندتر شدن او شده است. انصاری فرد می‌تواند به تنهایی خط حمله را رهبری کند می‌دانم که او یکی از بهترین مهاجمان سوپر لیگ یونان است. به نظرم رفتن به المپیاکوس باعث پیشرفت کریم خواهد شد و او را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد.

سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به حضور هموطنش پائولو بنتو روی نیمکت رهبری المپیاکوس تصریح کرد: من او را خیلی خوب می‌شناسم. بنتو مربی بافکری است و به بازی گروهی ایمان دارد. به نظرم او در آینده برای انصاری‌فرد اهمیت و توجه زیادی قائل خواهد شد. این طبیعت کار است کریم نیاز به زمان دارد تا خود را نشان دهد. بدون شک رقابت برای انصاری در محیطی جدید سخت خواهد بود. با این وجود من معتقدم که انصاری‌فرد در زمان مناسب به تیمش کمک خواهد کرد و مهاجم اول تیم بنتو خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.