طرقبه-مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری طرقبه از اجرای طرح پارکبان(الیت) طرقبه ظرف ماه آتی خبر داد.

طرح پارکبان طرقبه در بهمن ماه اجرایی می شود

مهدی لری در گفت گو با قدس آنلاین اظهار داشت: طرح پارکبان در راستای توزیع عادلانه فضای پارک و عدم توقف های غیر ضروری و طولانی در کنار خیابان ها اجرا می گردد.

وی گفت: طی نظر سنجی صورت گرفته توسط شهرداری اکثریت کسبه طرقبه و ساکنین با اجرای طرح پارک هوشمند موافق بوده اند و در این جهت جلسه نهایی قبل از اجرای طرح برگزار و انشاله در بهمن ماه سال جاری اجرایی می گردد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین درباره محدوده اجرای طرح گفت: طرح پارکبان از عنبران به سمت طرقدر و خیابان صاحب الزمان(عج) و بخشی از بلوار امام رضا (ع) اجرا می شود و مجری آن نیز الیت مشهد و تابع قوانین و مقررات الیت مشهد است.

در این باره محمد عابد خراسانی عضو شورای شهر کنونی طرقبه افزود:  اجرای طرح کارت پارک از سال ۸۴مطرح بوده است و در دوره دوم شورا با مطرح شدن طرح کارت پارک، شهرداری اقدام به عقد قرارداد نمود که پس از خط کشی و نصب تابلوها با مخالف بعضی ازشهروندان روبروشد.

وی افزود: لذا شورای شهر اقدام به نظرسنجی جهت میزان رضایت شهروندان کرد که درصد مخالفین بیشترازموافقین بود.

وی ادامه داد: در دوره چهارم با درخواست مجدد شهروندان جهت اجرای کارت پارک، مجدد نظرسنجی صورت گرفت که میزان موافقین بیشتر ازمخالفین بود، لذا شورای شهر طی مصوبه خود به شهرداری طرقبه اجازه داد تا نسبت به عقد قرارداد با شرکت ذیصلاح اقدام نماید و با مشخص شدن شرکت امیدواریم ظرف همین ماه شاهد اجرای طرح باشیم.

این در حالی است که اجرای طرح الیت در مشهد با انتقادات گسترده همراه است که عمده این انتقادات عدم شفافیت مالی در چگونگی محاسبه هزینه پارک وسایر موارد مربوط به پارک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.